Поезия в есента

Моята есен

***

31.01 21:07 – ***

                                              На А.

Една бутилка вино отлежа…

Един неписан стих завършен е.

Непламнала любов изпепеля,

а две души стоят прекършени.

 

И чашите са пълни със тъга

по мъртвата, немината пътека.

Отпиваме на глътки тишина

като река в душите ни потекла

 

Е, ще изпия старото вино,

горчивият му вкус ще ме замая.

Затворя ли очи е все едно

в стих от спомени да те извая..

 

А чашите в земята ще строша

поне за миг да счупя тишината.

И с още вино ще се утеша

потънала в звъна на самотата.

Автор: esen Категория: Изкуство
Прочетен: 373 Коментари: 37
Последна промяна: 31.01 21:14

Коментари

1. lila –––-
31.01 23:05

purfect

2. zvezdichka Има своя си чар,
01.02 00:50

красота и тъга…

3. esen🙂
01.02 00:52

С една дума ме хвърли в небесата!:)))))
Благодаря, lila! Радвам се, че се върна!

4. esen И тъгата може да бъде красива,
01.02 00:56

а дали може да ни очарова толкова, че да премине в радостно очакване?!
От прозореца си виждам най-сияйната zvezdichka…
Благодаря ти за светлината!:)

5. анонимен – pozdrav
01.02 11:37

nalei mi vino-
iskam dnes da piq…

Den

6. candysays Прекрасно е, скъпа есен…
01.02 11:52

наистина е съвършено това стихотворение, както е отбелязала първа и lila!…. :)))

Много усмивки, прегръдки и всичко останало… От мен… не от някой друг ;-)))

7. krissi1 !!!
01.02 13:02

Страхотно!!! (само това мога да кажа)

8. esen Ще изпием виното заедно, Ден!
01.02 14:16

И ще си го поръчаме отлежало, за да не чакаме да отлежава.
Хубав ден ти желая!:)))

9. esen Не се натъжавай, lara!
01.02 14:23

Чашите със вино ще налием,
дори горчиво, то е елексир.
На глътки ще отпиваме, ще пеем,
доде в душата ни настъпи мир.

А после ще ги счупим в самотата
с червено вино да я оцветим.
И няма да е глуха тишината
щом още на приятелство държим.

10. esen Наистина си ангел, candysays!
01.02 14:25

Поставяш ме на крилете си и летим, летим…
Толкова е приятно! Благодаря ти!

11. esen Аз си те чувам и когато мълчиш, krissi1!
01.02 14:27

И зная, че и ти си страхотна!
Благодаря, че те има!:)))

12. sekirata Спомените винаги ме натъжават…
01.02 21:09

..но добрите думи за творбата ти
от мене тук остават!

Във Хасково, когато дойда
със вино щеш ли ме пои,
а после моят син с охота
ще ни разхожда до зори!
Нали?

13. letisi вечна може да бъде само невъзможната любов….
01.02 23:01

пожелавам ти любовта винаги да бъде с теб….

14. esen За секирата – Винаги сте добре дошли!
01.02 23:14

Стихове и вино за наслада
приготвила съм , за да отлежи.
Щом дойдете – приятна изненада!
ще пием и редиме стих след стих.

15. esen Благодаря, letisi!
01.02 23:21

Любовта е като дрога – винаги има някакво въздействие, което рано или късно преминава. А това влюбено състояние е толкова приятно и вълнуващо!
Много любов и дълги периоди на влюбеност ти желая!

16. kardamom прекрасно е..
02.02 09:06

ти си невероятна.. благодаря ти, за красивите емоции..

17. pilcho браво!
02.02 17:15

Само не ми хареса онуй, дето бутилката вино отлежава… ще мухляса и накрая ще иде зян!!!
Нека всички дружно да си сипем от това вино по чашите, пък да си кажем НАЗДРАВЕ!

18. mi6ka66 А може би кафе и торта вкусна …
02.02 21:09

ще хапнем заедно ний в слънчев ден.
Ще си побъбрим, ще се поотпуснем
Ще бъде удоволствие за мен ;)))

19. esen Удоволствието е взаимно, kardamom!
02.02 22:04

Благодаря ти!

20. esen Наздраве, pilcho!
02.02 22:09

Със вино и приятели добри
ще пием и ще пеем до зори!

И нека виното да е горчиво –
ний пак ще се усмихваме щастливо!

Благодаря ти!:)))

21. esen mi6ka66, каня те на кафе! Ти само ми кажи къде?!
02.02 22:18

С вкусна торта и кафе
ще ни бъде тъй добре!
Ще побъбрим, ще се смеем
и дълго тъй ще си живеем!

А пък вечер в ресторант
ще пием вино, после – танц…

22. mi6ka66🙂
02.02 22:24

Ще ти кажа непременно.
Даже ще го кажа в рими …
Ще ни е добре, туй верно е.
Ще се смеем … ще ни има …

23. esen С усмивка за mi6ka66:)))
02.02 22:35

Че ще бъде тъй прекрасно
туй отдавна ми е ясно!

Нека дълго да ни има!
Да се срещнем таз година?

24. thesting Радвам се за стихоплетците!
03.02 01:35

Човек има нужда понякога да избяга от хилядите проблеми на сивото ежедневие – а какво по-хубаво от това да прочетеш красиви стихове, където думите са нещо различно и красиво… Да прибавиш към тях една прочувствена мелодия – божествено! Радващо е че имате сили да пишете стихове! Дай боже повече хора да могат да се извисяват като вас над злободневието по същия начин!

25. esen Благодаря, thesting!
03.02 11:39

Приятно ми е да узнавам, че стиховете ми доставят удоволствие и спомагат за отмора и спокойствие.
И е толкова вълнуващо, че мога да ги споделя с всички тук!
Радвам се, ме си тук и четеш и коментираш!
Усмихнат ден ти желая!

26. krasi7 Ееееех
03.02 18:09

:-)) И му става на човек топло и уютно, и малко тъжничко, но………

27. esen Все пак е останала бутилката вино, krasi7,
03.02 18:47

която с удоволствие ще изпием с приятели!
А тъгата е неизбежна, но едва ли е вечна.
Радостите трябва да ги търсим, откриваме и…
да им се радваме…

28. krissi1 Да……..
04.02 00:07

с приятели – наистина, и с истински !:)

29. esen Благодаря, krissi1!:)
04.02 00:13

Винаги ще се намери бутилка вино за приятели!
А за истински като теб, надявам се да бъде съвсем скоро.

30. minako ^_^
04.02 18:22

:))))))))

31. esen Радвам се, че си тук, minako!
04.02 18:27

Усмивки за теб!:)))

32. syntez Много ми допадаш Есен! От поезията …
05.02 01:16

Много ми допадаш Есен! От поезията ти личи, че си много истински човек! Постнах едно мое стихотворение заради теб. Ще ми се да си поговотим за тъгата, любовта…..

33. esen Поласкана съм, syntez! Благодаря ти!
05.02 01:39

Много е хубаво твоето стихотворение!
За мен ще е удоволствие да си поговорим.
До скоро!

34. esen Благодаря ти, лельо Цеци!
05.02 17:20

Радвам се, че четеш и харесваш стиховете ми!
Приятно ми е, че си тук! Ще те очаквам пак!
Поздрави!:)

35. rabbit Самотата…
08.02 02:16

Всеки рано или късно я опознава… Сега съм в такъв период и наистина ми е тежко. Животът си тече и ме отминава… А в моя свят времето е спряло…

36. esen Тъжна е самотата…
08.02 02:44

Но и тя като щастието е само период, който трябва да преживеем, за да научим уроците на живота.
И все пак самотата е само вътрешна нагласа, която можем да преодолеем, макар и не много лесно. И затова са прекрасни тези невероятни възможности на интернета.

Радвам се, че си тук, rabbit!

37. esen Благодаря ти, Пролет!
16.05 22:12

Приятно ми е да те открия тук! Зарадва ме!

септември 26, 2007 - Posted by | Uncategorized

Все още няма коментари.

Вашият коментар

