Поезия в есента

Моята есен

Срещу тъгата

04.01 00:43 – Срещу тъгата

 

Да съм тъжна е неизбежно!
Не, недей ме кори!
Залей ме със нежност
и с любов ме попий!

Приласкай ме, да мога
да почувствам мига.
Запали в мене огън,
поднеси в длан света!

Отнеси ме в постеля,
събуди в мен живот;
Превърни ме в повеля
към сърцето ти – брод.

А тъгата във мене,
покори със мечти.
С трепети обсипи ме
със криле ме дари.

И макар неизбежно
сърцето скърби,
нежността ме лекува,
любовта ме крепи.

Автор: esen Категория: Изкуство
Прочетен: 339 Коментари: 32

Коментари

1. minako ^_^
04.01 01:22

Любовта крепи всички :):):)

2. esen Най-прекрасния смисъл на живота!:)))
04.01 01:25

Радвам се, че си тук, minako!

3. slavei🙂
04.01 09:16

Нека Любовта те обвие цялата и стопи всяка болка и тъга! И всеки копнеж и мечта превърне в щастлива реалност!
Поздрави за стиха!:)

4. sinay imam 1 vapros:))
04.01 09:57

esen4e kak poseti moq blog. blg ti za vota. thanks:D

5. sinay maleee
04.01 10:02

olele ti si bila ot haskovo… i az sam ot kardjali. kat doida v haskovo mojem li da se vidim? mn interesna li4nost si…

6. krissi1 Запали в мене огън,
04.01 10:40

Аплодисменти!!!

7. adjna Залей ме със нежност
04.01 10:46

и с любов ме попий!

ммм… тооолкова е хубавооо!!!

:)))

8. esen Благодаря, славей!
04.01 11:08

След дозата жизнерадост от твоя блог, сега ме зареждаш и с любов!
Прегръдка!:)

9. esen Ех, sinay,
04.01 11:10

светът е малък и хората се срещат…

10. esen Щастливци сме, sinay,
04.01 11:13

че имаме това прозорче и място за общуване.
И всеки заслужава своя миг внимание, защото е човек и го има.
Радвам се, че си тук!

11. esen Щастлива съм, че те познавам, Крисси!
04.01 11:16

Огромно удоволствие изпитах от аплодисментите ти!
Благодаря!

12. esen А знаеш ли колко ми е приятно да го чуя
04.01 11:19

от теб, adjna! Благодаря!:)

13. zvezdichka Нека сърцето
04.01 21:29

ти се обвие в нежност и засияе от любовта, която отново изпълва вътрешностите и заискрява с нова сила в нас и грее, грее…
Бъди силна, когато си тъжна!
И знай, че болката е временна, отминава, за да се настани радоста в едно малко, истинско и изстрадало сърчице :-*

14. esen Чудесни съвети и пожелания, zvezdichka!
04.01 22:49

С приятели и много любов и усмивки ще успея да държа болката на разстояние.
Благодаря ти!:)

15. merita “ Земният живот на човека не е …
05.01 09:06

“ Земният живот на човека не е ли воюване? И дните му не са ли като дни на наемник?
2 Както на слуга, който желае сянка, И както на наемник, който очаква заплатата си, „-Йов7:1,2
Когато си тъжна нека тези стихове те освежават:
Господ е Пастир мой; Няма да остана в нужда.
2 На зелени пасбища ме успокоява; При тихи води ме завежда.
3 Освежава душата ми; Води ме през прави пътеки заради името Си.
4 Да! и в долината на мрачната сянка ако ходя Няма да се уплаша от зло; Защото Ти си с мене; Твоят жезъл и Твоята тояга, те ме утешават.
5 Приготвяш пред мене трапеза в присъствието на неприятелите ми, Помазал си с миро главата ми; чашата ми се прелива.
6 Наистина благост и милост ще ме следват През всичките дни на живота ми; И аз ще живея за винаги в дома Господен. -Псалми 23
Това стихотворение е поредната перличка в лиричния гердан.
Благодаря ти!

16. esen Прекрасен коментар!
05.01 11:28

Радвам се, че си тук, че ми припомни всичко това!
Повдигна духа ми! Благодаря ти, merita!

17. mi6ka66 * * *
05.01 22:20

Тъгата май
е вид необходимост
човешко качество
тъй за разкош …

Така е, знай!
Ала усмивки имаме
и с тях животът
никак не е лош ;)))

18. esen Усмивки от мен!
06.01 00:09

Тъгата ще прогоним със усмивки,
с любов и нежност ще я претворим.
И истински ще бъдеме щастливки
усмихнати в живота щом вървим.

Благодаря, mi6ka66!
Много ме радват твоите стихчета коментари! Чудесни са!

19. mi6ka66 Мен твойта радост радва ме …
06.01 00:29

Щом нежно бликат
есенните рими
усещам,
че щастлива си и ти🙂
И сякаш са поточета
и викат ме:
– Ела при нас, поплувай,
полети :)))

20. esen На римите отвръщаме със рими, на …
06.01 01:19

На римите отвръщаме със рими,
на радостта откликваме с мечти…
И с тях летим в простори сини –
прекрасно е това, нали?!:)))

21. letisi човек се ражда за да бъде обичан….
07.01 22:28

или както е казал Джон Ленън всичко от което се нуждаем е любов….пожелавам я на всички вас…и персонално на домакинята…

22. esen Благодаря, letisi!
07.01 23:51

Нека любовта те съпътства винаги! Бъди обичана!

23. candysays Всъщност всички ние СМЕ обичани!….
08.01 17:31

Все от някого и нещо… А и от Твореца ни навярно, и от учителите ни- пътеводители…

Исках само да кажа, че не само всеки се нуждае от любов, но и всеки май я има… по някакъв начин… Надявам се поне🙂

…Ако пък я няма- моята любов е насреща!!!😉

24. zvezdichka Топла, топла candysays :)))
08.01 21:51

Радваш🙂.

25. esen Твоята любов е прекрасна, candysays!
08.01 22:12

Толкова е хубаво да се чувстваш обичан и да обичаш! Та нали от обич и за обич сме родени и ако се огледаме ще видим частици от нея навсякъде.
Много любов за теб, candysays! Заслужаваш я!:)

26. esen Най-топлата любов и за теб, звездичка!
08.01 22:14

За да достига до всички светлината ти!
🙂

27. zvezdichka Благодаря за
08.01 23:06

милите думи. Желая ти красотата и топлината на искрена и споделена любов🙂.

28. esen И аз благодаря, звездичка! Надявам се
08.01 23:10

скоро да имам удоволствието да ти подаря книжката си:)

29. candysays Esen, zvezdichke!-
09.01 10:46

blagopdarq vi za toplite vi dumi kym men! :))) I vie me radvate🙂

…Dochuh za nqkakva knijka, mila mi esen!… Moje li togava, shtom tq e fakt, i az nqkoi den da polu4a edin ekzemplqr?!… Mnogo bih se radvala…
Az, mejdu drugoto, su6to rabotq po izdavabeto na moq (purva!) kniga- stiskaite mi palci da uspeq, i nepremenno 6te q imate podaryk ot men! :)))

P.S. Izvinqvam se za latinicata, koqto izpolzvah tozi pyt…

30. zvezdichka Ами да ти пожелая
09.01 20:21

успешен старт на това, което си имала на сърце да издадеш🙂. И нека вдъхновението те изпълва, за да продължаваш да твориш.

31. candysays Благодаря, звездичке!!!
10.01 10:26

Ама какъв разговор си завормихме тук само!….:))))))
Под някои постинги се получава много хубаво😉

32. esen Радвам се за разговора, който се получи тук!
10.01 14:18

Благодаря ви и на двете! Удоволствието е мое!:)))
ВИНАГИ СТЕ ДОБРЕ ДОШЛИ!
Усмихнат ден ви желая!:)))

септември 26, 2007 - Posted by | Uncategorized

Все още няма коментари.

Вашият коментар

