Поезия в есента

Моята есен

Посоки

09.03 23:36 – ПОСОКИ

 

В очите ни посоки волни,
сред тях безкрайна самота…

Лъжливи и измамни много,

едничка вярна – към дома.

 

В очите – щастие измамно

проблясва във синхрон с тъга.

Не съществува нищо трайно –

една безкрайна самота.

 

В очите ни – безброй светулки

намигат ни от вечността.

И истини на пресекулки

припламват, гаснат – тишина.

 

В очите ни – любов стаена

и ярост, не към любовта,

а в отговора на проблема –

какво сме дали на света?!

 

В очите – шарено хвърчило

отнасящо във висини…

Изгубено от поглед – скрило,

тръпката да сме били.

 

В очите ни – посоки много!

Една единствена сред тях

да избера кажи как мога? –

Безброй посоки прелетях!

Автор: esen Категория: Изкуство
Прочетен: 359 Коментари: 45

Коментари

1. sunflower :)))
09.03 23:55

Е, не може пък „една единствена“.
„Безброй“ звучи къде, къде по-добре! :))))
Е, поне според мен …. и поне засега.🙂
Много е хубаво!!! :)*

2. esen Благодаря, sunflower!
10.03 00:14

Не може. И аз това установих, но все пак си мисля, че всичките те се събират накрая в една единствена, която не зная дали все още е посока.
Е, нека се радваме на безбройните посоки, докато се отразяват в очите ни!
Лека и спокойна нощ!:)*

3. sunflower Е, да ….
10.03 00:36

… всъщност посоките изглеждат безброй, но … в крайна сметка всички сме … едно!🙂
Лека нощ и на теб!🙂

4. esen Аз се радвам, че си тук, az1961!
10.03 01:06

Нека уловим, колкото се може повече от тези безброй посоки! Нека те бъдат най-красивите, най-истинските, най-щастливите!

Лека нощ! И хубава да е посоката в съня ти!

5. esen Лека нощ, sunflower!
10.03 01:09

Красива приказка да е сънят ти!:)*

6. comfy Изборът винаги е труден –
10.03 09:18

дори посоките да са само две! Но щом избереш – става лесно, изведнъж…

Поздрави, Златна, за идейността на стиха! ;)*

7. thesting
10.03 09:29

Прекрасни стихове! Като че ли за мен са писани… И аз избрах посоката към дома, дали е вярна тя?

8. desenchantee
10.03 09:37

Красиво стихотворение си написала пак ,Есен… Което всеки може да открие себе си и да го прекара през своята призма, да го почувстваи да го докосне…
Поздрав и усмивчица от мен …и благодаря…

9. an200 Страхотно е!
10.03 11:24

Благодаря ти!!!

10. fiona Хубави стихове, Esen! Желая ти да имаш усета за вярната посока…
10.03 11:47

И решителност! А дори и да сбъркаш, ще стигнеш следващия разклон.🙂 А пътя, който си изминала все ще ти е дал нещичко.

11. mmmmmmmmm Най-трудния избор!
10.03 13:30

Да намериш вярната посока!:)Но се намира,нали?!:)
Стихотворението ми харесва,поздравления!:)))

12. stpencheva Поздравления!
10.03 14:13

Много ми харесва!

13. esen sophware
10.03 17:28

Безкрайната самота – мисля, че всички ние вътре в себе си се чувстваме самотни, а това води до постоянната потребност от общуване. А може би това е смисълът на живота ни във Вселената, независимо в каква форма е в момента…

Радвам се, че си тук, sophware! Благодаря ти за високата оценка на този мой стих!

14. esen comfy
10.03 17:40

Труден е изборът… А може би посоките сами ни водят, привличайки ни по един или друг начин, показвайки ни красотата си, така както го правят цветята с формата и окраската си, животните – с поведението си, хората – с всичко това взето заедно…
И не зная дали изборът винаги е единствено само наш. Може би приемането на избралата ни посока за наша и правилна прави по-нататък нещата наистина по-лесни.
Ех, коментарът ти ме размисли и се отплеснах в някаква посока на разсъждение;-)…

Радвам се, че си тук и коментира, приятелю! Удоволствие е да се общува с теб по всякакви теми!
Благодаря за високата оценка на стиха ми!:)

15. esen Благодаря, thesting!
10.03 17:46

Посоката към дома – мисля, че тя е най-вярната. Дано винаги успяваме да я намерим и тръгнем по нея.

А на мен ми е толкова приятно, че ти допадат стиховете ми! Благодаря!

16. esen desenchantee,
10.03 17:53

Когато стихът ми докосва чувствителна душа като твоята, изпитвам върховна удовлетвореност, че съм му дала възможност да стигне до теб! Това е голяма награда за мен, милувка за душата ми!
Благодаря ти за докосването и топлината от него!:)

17. esen Аз благодаря, an200!
10.03 17:55

Приятно ми е, че си тук и споделяме емоцията си!

18. esen Изпълни с топлина душата ми, fiona!
10.03 18:01

Коментарът ти е като топло приятелско рамо за мен!
Прекрасно си го казала! И ще се вслушам, защото ми сочиш най-вярната и истинска посока, тази която обогатява пътя ни.
Благодаря ти!!!:)

19. esen Благодаря, mmmmmmmmm!
10.03 18:09

Труден е изборът на вярната посока, наистина. Но fiona е напълно права, че трябва да сме решителни и да поемем посока, дори да сгрешим, защото на следващия разклон, обогатени от поуката, която са ни дали грешките, вероятността да поемем правилна посока ще е много по-голяма и възможна.
Радвам се, че си тук! Верни, красиви и истински посоки ти желая!:)

20. esen Благодаря, stpencheva!
10.03 18:11

Радвам се, че си отново тук! Липсваше ми!:)

21. belosnejka * G *
10.03 18:48

Чудесно!🙂 Поздрави!🙂

22. esen Благодаря, belosnejka!
10.03 19:08

Само верни посоки и за теб! Поздрави!:)

23. tera много
10.03 20:53

ми хареса🙂

24. esen Много се радвам!
10.03 21:27

Благодаря ти, tera!

25. zvezdichka Много е хубаво :)))
10.03 22:39

Тук може много да се замисли човек мила Злате. И първият въпрос който нахлува в мен е осъзнаваме ли кой е истинският ни дом, там, където се чувстваме комфортно и уютно, където винаги сме добре дошли, където можем да си отдъхнем, да свалим грима и да останем такива, каквито сме, дома, който води към сърцето… Истинският дом в който не можеш да усетиш самотата… Съществува ли?

26. merita Поредно доказателство за умението …
10.03 23:00

Поредно доказателство за умението ти да въплащаваш в рима хубави мисли!Поздрав!

27. esen Радвам се, че ти хареса, zvezdichka!
10.03 23:06

Истинският ни дом? – Не е ли това домът, в който душата ни може да стои гола и скандално млада? Не е ли това онова малко на обем кътче вътре в самата нея, където всеки е сам и е толкова велик, колкото и самотен? Истинският ни дом е истинската ни посока, която цял живот търсим и не успяваме да извървим дори и в няколко кратки земни животи. Не зная. Аз също се замислям, взирам се, напрягам сетивата си, но едва ли мога да обхвана всички посоки и да избера най-вярната. А може би тя сама насочва погледа ми и ме води?…
Благодаря ти, zvezdichka! Хей, може би звездичките ни водят?!:)*

28. letisi не е важно откъде идваш и накъде вървиш
10.03 23:06

а дали си щастлив по пътя…нека винаги се чувстваш така

29. esen Благодаря ти, merita!
10.03 23:09

Приятно ми е, че харесваш стиховете ми!
Радвам се, че си тук и мога да споделям с теб!:)

30. esen Хрумна ми…
10.03 23:13

Животът е път. Нека минавайки по него да го изпълним с най-страхотното съдържание!

Благодаря, letisi! Щастлива посока ти желая!

31. maayla PREKRASEN E.
11.03 10:19

PREKRASEN E.

32. esen Благодаря, maayla!
11.03 10:32

Радвам се, че си тук!
Прекрасен ден ти желая!:)))

33. tsvetamak Припомняш ми едно стихотворение на …
11.03 11:19

Припомняш ми едно стихотворение на Пеньо Пенев –
„Пътека“.
…………………………………………………
Сам да бъдеш – така най-добре е,
нищо в нашите дни не е вечно!
И най-милото ще отмилее,
и най-близкото става далечно.

Всяка клетва е само измама,
Всяка нежност крий удари груби.
Нека никога нищичко няма,
за да няма какво да се губи.
……………………………………………..

Но при теб е по-оптимистично:))

34. esen Близка ми е поезията на Пеньо Пенев,
11.03 11:33

а може би понякога и настроенията му. Е, оптимизмът се е залостил в мен и ми пречи да приема песимизма му, но какво да се прави като раните от живота различно зарастват на всеки.

Благодаря, че сподели Цвете!:))

35. zvezdichka Ей Злате, ти наистина си Златна :)))
11.03 12:12

Зарадвах се на това, което споделяш и то напълно отговаря и на моите търсения. Да много близо си до отговорите, до които и аз достигам, откривам в движение, търсейки посоките, в които да се насочвам, учейки се от грешките си дори. Но често пъти противоречията в мен не ме оставят на мира, а ме карат да се оглеждам, да се ослушвам и да правя избори, да вземам решения, макар и да съм в неясноти… Но сърцето често пъти проговаря на човек. А и човек винаги търси да се приближава към светлината, да си изяснява нещата, да открива истинските същности за тях и това мисля, че са верните посоки, когато успеем да разберем този език, който е закодиран някъде дълбоко в нас, на който който ни говорят небесата дори, оглеждайки се в нашата същност… Да откриваме истинската си същност – в това се състои същноста на този наш кратък живот на тази земя…

36. esen Звездичке,
11.03 14:44

Ти си ми пътеводна светлина! Знаеш ли, че е много по-лесно да се избере посоката с приятели като теб?! И колко е по-прекрасно прекрасното и по-малко лошо лошото, когато е споделено с близки хора, които имат същите търсения, същите ценности, същите мечти, идеи и се лутат по същия път за постигането им! И тази светлина нека винаги ни води и събира, нас, бликите духом!

Благодаря ти, приятелко!
Само слънчев дъжд в очите ти желая!:)))

37. zvezdichka Да определено
11.03 21:03

в споделянето има сила. Преживяла съм го от личен опит. Аз също се радвам за тая близост приятелко :))).
Благодаря ти за прекрасното пожелание!
Спокойна вечер ти желая и спорна седмица.

38. esen Благодаря ти, Звездичка!
11.03 21:51

Щастлива, успешна и незабравима нова седмица ти желая!:)))

39. inthelight Отново дълбок и мил диалог!🙂
12.03 16:04

Според мен, колкото е важно откъде си тръгнал, толкова е и важно накъде отиваш. Но най-накрая най-важно се оказва какви сме, когато пристигнем в крайната точка. Интересен е въпросът за личния избор на всеки човек – много ме вълнува!🙂
Приятен ден, ‘есен’! Както винаги при теб е много приятно!🙂

40. candysays *Красиво е… разбира се :))*
12.03 16:42

Но аз едно си зная (и аз се обърквам и разкъсвам между хиляди посоки, но…..) пътят към дома (КАКВОТО И ДА ЗНАЧИ ТОВА)- а в различните етапи значи различни неща- е единствената вярна посока… Там, накъдето те тегли сърцето…

:-)*

41. andi и аз,
12.03 21:51

ще се присъединя към всички-наистина е много хубаво и вдъхновяващо!=)

42. esen Радваш ме, andi!
12.03 21:54

Приятно ми е, че си тук и мога да споделям с теб!
Благодаря ти!:))

43. esen Благодаря, inthelight!
21.03 13:46

Приятно ми е, че се чувстваш добре при мен!
Моля, да ме извиниш за закъснението на отговора, но сега видях, че съм пропуснала.
Радвам се, че си тук! Благодаря ти!:)

44. esen Благодаря, candysays!
21.03 13:51

И твоя коментар съм пропуснала:( Май трябва да въведа одобрение, за да ми подсказват.
Радвам се, че си тук, че те има!!!
Благодаря ти за посоката, която ми посочи при посрещането в блог.бг (знаеш, че беше първата)

Щастливи посоки ти желая!:)))***

45. esen sophware
21.03 13:56

Винаги съжалявам, когато някой се изтрива…
Благодаря ти, че беше тук! И все пак ще те очаквам…
Поздрави!

септември 26, 2007 - Posted by | Uncategorized

Все още няма коментари.

Вашият коментар

