Поезия в есента

Моята есен

Морето

24.09 19:32 – Морето

СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ!

Днес е специален ден за мен. Дали защото е Първа Есен или по друга причина, но ми се случват поредица от хубави неща, които искам да споделя с вас!

Най-напред mmmmmmmmm  ми посвети постинг, който ме трогна до сълзи и сякаш полетях в простора на крилете на щастието: http://mmmmmmmmm.blog.bg/viewpost.php?id=113492 Рибари


Малко по-късно имах среща с големия поет Райчо Русев –
rajsun и той ми посвети стих:

                                    На Есен

 Седем дена на море

Райчо Русев – rajsun

Светът отново беше моят.

За 7 дена си го купих.

И водораслите в прибоя

и скъпата

                  следобед  

                                   скука.

Капанчета за скара-бира

и някакво бездомно куче.

Излишни 7 сувенира…

А там – каквото ми се случи.

А там – от слънцето по-бяло! –

едно дете събира миди.

Навярно то!

                        Ала  за жалост

Не се обърна да го видя.Полет

И не на последно място благодаря на  leif за прекрасния клип, който направи специално за мен и по мои снимки на песента по мой текст „Мило море” http://www.essen.hit.bg/Pages/Stiho/Part2/More.html в изпълнение на Трио „РОКИВА” – Хасково, с композитор и аранжимент Кирил Манолов.


Златно
 

Дали е възможно да не съм щастлива!
А денят продължава!…
Честито Първа Есен!ЧЕСТИТО ПЪРВА ЕСЕН!!!

 

Автор: esen Категория: Изкуство
Прочетен: 150 Коментари: 24
Последна промяна: 24.09 20:52

Коментари

1. deninosht !!!:)
24.09 19:58

и в радост, и в мъка-
помни една заръка…

поздрав!:)

2. iseto ре
24.09 20:01

Прекрасно чувство е щастието, особено ако е долетяло най-после след куп трудни моменти и неудачи😉

3. esen Благодаря за припомнянето, Ден!
24.09 20:57

В тъга и във радост,
в нощ и във ден
твоето рамо
чувствам до мен!

Радвам се, че си тук, deninosht !
Целувки!:)

4. esen iseto
24.09 21:01

Човек трябва да умее да цени щастливите моменти, да ги търси и да ги улавя. А когато може да ги сподели с приятели, щастието му е пълно и истинско!

Благодаря ти, че си тук! Усмивки от есен за теб!:)))

5. mmmmmmmmm Прави така,че хората около теб да са щастливи
24.09 23:27

Сега и аз съм щастлива!С теб!С твоето щастие!
Запази за дълго това усещане!:)))
Поздрави есенни!:))

6. esen Всичко започна с твоя поздрав, mmmmmmmmm!
24.09 23:34

Благодаря, че те има, приятелко!
Умееш да създаваш празници! Нека продължат дълго за мен, за теб, за всички ни!
Толкова много радост ми дари и то не за първи път!
Ценя високо твоето приятелство и ти се радвам!
Прегръдка!:)))

7. mmmmmmmmm Благодаря ти!
24.09 23:35

Благодаря!!!:)))

8. esen Сълзи от радост!
24.09 23:37

Целувки за теб, Марияна!:)))

9. letisi нека всеки ден бъде един малък празник за теб…
24.09 23:40

честита есен…тя впрочем си е твоя:))))))))))))))много усмивки и слънце…..

10. sladurana86🙂
00:33

Много хубаво:) Честита есен, па макар и на патерици:) Ама не само 24.09, а всеки ден да ти е празник:))) И хубавите неща да не те изоставят, а да продалжават – по много и на често:)
Поздрави:)

11. zvezdichka Човек до човек се приближава,
00:53

сърце до сърце и душа до душа… И с любов съкровенна го дарява… Песен нежна извива снага красива … Аромат неземен омайва и упоява… Багри пак се къпят в неизразимите слова… Дар даряват, обич подаряват, сърце морно успокояват и по-красив успяват да направят те света :))).

Радвам се, за твоето щастие Злате. Изненадата е нещо прекрасно и нека и Мариянка получи своята награда, според това, което в сърцето си е вложила…
Желая ви нови прекрасни изненади и нека слънчеви усмивки да озаряват лицата ви Злате и Мариянче.
Подарявам ви и аз своята :))).

12. fanny @морето
03:42

Мила Есен, ти си щастлива жена! Радвай се на вниманието, което ти е оказано! Явно го заслужаваш!Приятно ми е да чета написаното от теб и за теб!
Поздрави!
Фани

13. valchebnica Ах, морето…..
10:52

Страхотно е Злате! Клипчето искам да кажа, защото песента веднъж вече я чух и тя много ми хареса! Бъди щастлива, защото си заобиколена от истински приятели!
Обичкам те! Целувки!

14. viovioi *
12:08

Приятно е наистина да чувстваш внимание и обич от околните. Носиш харизмата на благородна личност. Радвам се за теб и ти желая да осъществиш още много свои мечти!!:)))) Но все пак не забравяй, че всичко е толкова крехко и уязвимо в сложния лабиринт на човешкия живот и как само за една нощ тълпата която сега крещи „о санна“ утре може да извика „разпни я“.Така де, някой трябва да напомня за гравитацията и земното притегляне. И тази е моята мися.С усмивки и най-добри чувства:))))))

15. candysays :)))
12:09

Честита да ни е есента, от вчера започна… :)))
Вълшебен и любим сезон за мен!
Нека да е пълна с топлота, пъстри багри, уют и слънчеви дни- цитанско лято, както само есента умее да бъде!

Много поздрави и прегръдки от мен! :)*
{}

16. buket \*/
12:37

Щастието лекува…Тук прелива от щастие…
Господи, пази го!

17. krissi1 Привет Златна Есен!
15:26

Радвам се за теб. Красив постинг! Прекрасен стих на Райчо Русев – rajsun!
За жалост песента не можах да чуя:(
Ти заслужаваш всичко това и още и още….!
Целувки!:)*

18. skribezium За ЕСЕН !
19:19

ЕСЕН, ЖЕЛАЯ ТИ ОЩЕ ЕДНА ЩАСТЛИВА ЕСЕН!
И ЩАСТЛИВА ЗИМА!
И ЩАСТЛИВА ПРОЛЕТ!
И ЩАСТЛИВО ЛЯТО!
И БЕЗКРАЕН НАНИЗ ОТ ЩАСТЛИВИ ГОДИНИ!

19. feminaslim2007 От мен също – честито,
20:26

па макар и на „патерици“ !!! Нека всеки сезон си щастлива и всеки да те дарява със своите прелести и благодат!!!
Поздрави и прегръдки! :*

20. melsun Честита есен и от мен!!:))
22:50

Много ми хареса този пост…позитивен,усмихнат,
щастлив на фона на хубавата песен и морето…моето любимо море…:))
Бъди винаги така щастлива…поне по-често!:)))

21. esen Благодаря, letisi !
23:35

Нека есента бъде красив и богат празник и за теб!
Усмивки!:)))

22. esen Благодаря, sladurana86!
23:38

Желая ти красива и незабравима есен!
Усмивки за теб!:)))

23. esen Мила, zvezdichka !
23:43

Коментарът и е целия поезия както душата и сърцето ти! Радвам се, че те има и те срещнах в звездния ти път! Желая и на теб красива, щастлива, благодатна и незабравима есен! Бъди обичана!
Целувки!:)))

24. esen Благодаря ти, fanny !
23:49

Щастието продължава с твоето и на всички приятели присъствие тук! Тази есен ще е незабравима за мен! И както Марияна – mmmmmmmm пожелава, нека имаме тримесечни празници, които да прехвърлим и в зимата! Нека богатствата на златната есен ни обогатят и с много, много усмивки!
Поздрави! :)))

25. esen Тук имаше коментар на Фани, който не можах да опазя
26.09 16:15

и й се извинявам!

Все пак ми е интересно, че днес, когато отворих, коментарите ми бяха 4611, с отварянето на постинга вече са :
Моят блог в Blog.bgАвтор: esen Категория: Хоби
Прочетен: 83150 Постинги: 137 Коментари: 4610

Интересното е, че търсих този коментар, но не го открих, а в следващия момент те вече са
Блогът на esen Моят блог в Blog.bgАвтор: esen Категория: Хоби
Прочетен: 83151 Постинги: 137 Коментари: 4608,
а броя им в постингите е същият.
Не бих го отбелязала, но преди една седмица ми се скапа хард диска и изгубих доста ценна информация, което ме нарани дълбоко и може би затова сега съм толкова болезнено-чувствителна.

Снощи дори не разбрах как изтрих постинга си, защото видях само съобщението, че е изтрит успешно. Благодарение на предварително отворен на него втори браузър успях да го възстановя като се изгубиха само моите отговори на коментарите, които сега ще се постарая да напиша отново.
Благодаря на всички за разбирането!
Обичам ви!:)))

26. esen Пущайки този коментар имах тази статистика:
26.09 16:39

Блогът на esen Моят блог в Blog.bgАвтор: esen Категория: Хоби
Прочетен: 83154 Постинги: 137 Коментари: 4609

Погледнах през нов отворен експлорер и тя е вече такава:
Блогът на esen Моят блог в Blog.bgАвтор: esen Категория: Хоби
Прочетен: 83157 Постинги: 137 Коментари: 4602

Дано някой като мен не си е изтрил постинг и вече да съжалява:(((

Мисля да помоля администраторите да преместят бутона за изтриване на по-скрито място, макар че вече ще внимавам, доколкото зависи от мен.
Интернетът си напрали шега може би или пък е знак, който трябва да ми подскаже нещо…
Нека е за добро! Усмивки!:)))

27. esen Мисля, че някой е решил да унищожи всички коментари:
26.09 17:16

Моят блог в Blog.bgАвтор: esen Категория: Хоби
Прочетен: 83164 Постинги: 137 Коментари: 4578

Затова ще изчакам с отговорите. А вашите коментари съм съхранила на сигурно място и ще намеря начин да отговоря.

28. dana55 Честита е, честита да си,ЕСЕН!
26.09 18:33

Бъди здрава!

29. sekirata Слушай какво есен
26.09 20:21

Ти ли нареди на твоите хора …..да ми изтрият коментарите и то тези в СТИХОВЕ?!
Ти не разбра ли, че не се състезавам с тебе?
В твоите постинги няма коментари, а ЧАТ -най обикновен ЧАТ! И твоите коментари в един твой постинг са поне три пъти ПОВЕЧЕ от чуждите.
Писна ми от твоята простотия и намеса в живота ми! НЕ ИСКАМ ДА ЧУЯ ИМЕТО ТИ ВЕЧЕ, ТИ СИ ЕДНО ЗЛОБНО ЧОВЕЧЕ! ДРЕБНАВО ЧОВЕЧЕ!

ОТ МОИТЕ СТИХОВЕ -КОМЕНТАРИ,
ЩЕ ПРАВИТЕ ВАШИ ТВОРБИ, ЗЛОБАРИ!
Аз ги имам на чернова,
но вие ще останете без глава!
Ще си платите тарикатлъка,
не сте хора, не сте за тука!

30. esen Секирата!
26.09 21:00

Докато водиш тази с нищо необоснована война срещу мен ще имаме сходни проблеми. Ако погледнеш по-нагоре ще видиш, че и при мен триха и то моите отговори на коментари, а дори ми изтриха и постинг. За съжаление и аз не зная как да ги спра, а тези, които са май им се гледа сеир(извини ме за чуждата дума, но е най-точна в момента), а ти го правиш.
Моя съвет е да престанеш да се занимаваш с мен и се надявам да оставят и теб и мен на спокойствие. И си дай сметка, че не мога да бъда хакер – не издигай толкова високо компютърната ми грамотност!
И още нещо: МОИ ХОРА тук нямам! Имам само приятели, с които публично коментираме прочетеното при тях или при мен.
Ти НЕ СИ МИ ВРАГ! Безразлична си ми! Постарай се да не се интересуваш от мен и ще ти е много по-леко! Така ще можеш да откриеш и причината за всичко, което ти се случва! Уверявам те, че аз нямам нищо общо!
Бъди щастлива!

31. ani101 наистина си имала хубав ден!!! …
26.09 21:31

наистина си имала хубав ден!!!

🙂

32. esen Беше прекрасен, Ани101!
26.09 21:58

А сега някой се опитва да ми го вгорчи. Но всяко зло за добро! Днес пък ми се пишат стихове.
Поздрави и усмивки за теб!:)))

33. enjoy6 приятно
26.09 22:28

ми е да се включа в групата на позитивно мислещите и чувстващите.
Честита и златна есен ти пожелавам!
А клипчето е невероятно хубаво, поздравления!!!
Бъди много щастлива!!!

34. goran🙂🙂🙂
26.09 22:37

Есен, заслужила си го;-)

Пожелавам ти още много щастливи есени дни:-) – слъчеви и усмихнати:-)

35. sekirata Не искам неразбрана да остана!
26.09 23:44

Тази малката пикла от моето училище е поддучена
и покровителствана от ученици и колежки, което говори зле за училището, много зле! Още повече че деца от по малките ми казаха ,че от Заимов големите с някои възрастни ми се канили…
Знам го това, но не ми се ще да вярвам, че тя и те са в основата на триене на коментарите ми. Още повече ако си забелязала на половината от стиховете ми тук аз минах без коментари бях ги забранила. Не ги броя и не гоня бройка, но много лесно от едно мое стихче става цяло чуждо стихо…Макар че пак ще личи че евзаимствано!
Това с твоя изтрит блог не вярвам да е истина! Тези неща при мене стават ти си имаш баш мутри защитници….. да не ги изброявам.
Тази приказка за моето здраве излезе от моето училище!
Няма как да си оправдаят некадърността….някои! А децата се манипулират!
НЯКОИ МИ КАЗВАХА , ЧЕ В ИНТЕРНЕТА ЯКО СЕ КРАДЕ.
ВЕЧЕ СЕ УБЕДИХ, а и всичко е анонимно и рядко се стига до съд. Май се отвратих вече и аз!

36. 1anna Неможах да се въздържа и аз след к…
26.09 23:59

Неможах да се въздържа и аз след коментара на секирата.
Абсолютно всеки ден ви чета извън блога.Така ми е по удобно.А ти есен май наистина си гаднярка с голяма гвардия от блога около теб .И най важното ,изтритите блогове на някои са заради теб.Днес видях ,че е изтрит още един блог,един страхотно красив блог.
Ами разберете сами кой е блогът ,аз вече видях.

37. esen Секирата и 1анна,
27.09 00:52

Насочете отровата си другаде. Факта, че оставям коментарите ви, а мои не пиша при вас трябва да ви говори, че не ме интересувате!

Извинявам се на приятелите си за глупостите, които ще прочетат от вас, но в момента съм заета със спасяване на постингите си! Когато се поосвободя първата ми работа ще е да отговоря на коментарите ви!
Надявам се на разбиране! Благодаря!

38. esen valchebnica
27.09 20:58

Благодаря ти, вълшебно момиче!
Благодаря ти за приятелството, за морето, за вълшебното докосване струните на душата ми!
Обичам те! Бъди влюбена и обичана! Целувки!:)*

39. esen viovioi
27.09 21:04

Точно и навременно е напомнянето ти за гравитацията. Още повече, че получих и своя урок с изтриването точно на този постинг. Но усетих и провидението със запазването му. И пак си мисля, че човек трябва да търси щастливите моменти и да им се радва, за да бъдат те повече и по-истински.
Радвам се, че си тук и едновременно ме вдигаш и сваляш на Земята! Винаги има нужда от това равновесие! Благодаря ти!
Поздрави и усмивки за теб!:)

40. esen candysays
27.09 21:09

Ти и Марияна първи и най-възторжено посрещнахте есента с постингите си! Щастлива съм, че този толкова красив сезон свързвате и с мен! Желая тримесечни празни и на теб! Направихте ме щастлива!
Благодаря ти! Целувки, Криси! И много, много есенни усмивки!:)))

41. esen Да знаеш само как ми подейства коментарът ти, buket !
27.09 21:46

Наистина грейнах по-силно! Ще го пазя! Благодаря ти!
Желая и на теб щастие, любов и късмет!!!
И много, много усмивки!:)))

42. esen Криссинце, приятелко!
27.09 22:01

Радвам се, че си тук, но съжалявам, че не сиуспяла да чуеш песента по мой текст и да разгледаш клипа с мои снимки от морето. Ще намеря начин да ти го покажа.
Прегръдки, усмивки и целувки за теб! Обичам те!:)))*

43. esen Вълшебен е коментарът ти, skribezium !
27.09 22:07

Развълнува ме истински твоето пожелание за щастлива година и още много такива! Желая ги и на теб! И още много любов и късмет!
Усмивки, усмивки, усмивки!!!:)))***

44. esen feminaslim2007 ,
27.09 22:12

Желая и на теб да имаш богатството на есента! Желая ти нейната топлина, красотата й от преливащи багри и натрупаната й мъдрост за живота и прекрасното в него! Нека имаме своето „Циганско лято“ в хубавата есен като жадуван оазис и светлина!
Радвам се, че си тук! Благодаря ти!
Целувки за теб!:)))

45. esen melsun
27.09 22:22

Радвам се, че си тук, че хареса моята песничка, по която вече имам и клипче благодарение на лейф! Щастие е за мен и се радвам, че има с кого да го споделя! Така то вече е многократно по-голямо и истинско!
Благодаря ти, че си тук и можем заедно да се потопим в този толкова щастлив момент!
Поздрави и много, много усмивки!:)))***

46. esen dana55
27.09 22:28

Твоето присъствие тук прави щастлива не само есента ми, а ме връща в пролетта и лятото и хубавото време, когато беше тук и споделяхме щастливи и тъжни моменти!
Желая и на теб най-топлата, благодатна и щастлива есен! Бъди обичана! Прегръдка!:)))

47. esen И на мен ми е приятно, enjoy6!
27.09 22:37

От толкова малко имаме нужда да сме щастливи! А когато човек е щастлив, той иска всички около него също да са щастливи и усмихнати! И представяш ли си колко хубаво ще е да се срещаме и усмихваме и всичко около нас ще грее, Еееех, замечтах се!
Благодаря ти, че ми подари тази порция мечти с пожеланията си за златна и щедра есен!
Бъди обичана, Мина! Благодаря, че те има!
Усмивки за теб!:)))

48. esen Благодаря ти, goran !
27.09 22:45

Всеки заслужава своя миг щастие! Радвам се, че оценяш моя красив момент!
Желая ти най-невероятно красивата и незабравима есен! Нека усмивката винаги огрява лицето ти!
Поздрави!:)))

49. martiniki ехеее,
28.09 07:05

какво хубаво стихче на нашия приятел за теб!
а снимките също ме усмихнаха!зареди ме с морско настроение – дори наДстроение😉

хубав ден, есен – твой е сезонът!

50. esen Мартичка,
28.09 13:05

Нашият приятел пише чудесно и аз се радвам, че го познавам и мога да се докосна до душевността му!
Щастлива съм да имам и теб за приятелка! И този красив сезон за ник!!! Е, щастливка съм си! А морето винаги ме поставя на мястото ми и ме учи да се радвам на това, което имам!
А когато дойде март ще вдигнем над-надстроението:))))))))))))))))))))))
Благодаря ти, че те има!
Златна есен и много усмивки в нея за теб! И прегръдка!:)))

септември 26, 2007 - Posted by | Uncategorized

Все още няма коментари.

Вашият коментар

