Поезия в есента

Моята есен

Кирил

17.03 01:28 – Честит рожден ден, Кирил!

На comfy
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН, КИРИЛ!

ЗДРАВЕ, ЛЮБОВ И МНОГО КЪСМЕТ!
Имаш красива и смела мечта

да бъдеш и слънце, и бряг, и вълна.

Искаш прекрасен денят да блести

в радост, и пролет, и светли искри.

 БЪДИ СЕБЕ СИ! ТАКЪВ СИ ПРЕКРАСЕН!

Можеш тъй леко сега, ей така,НАЗДРАВЕ!

на пръсти да стъпиш, да стигнеш върха,

с орлите да литнеш, да  хванеш лъчи,

най-нежната песен все в теб да звучи!

 

Автор: esen Категория: Други
Прочетен: 363 Коментари: 20
Последна промяна: 09.04 21:35

Коментари

1. sunset Аз вече му честитих
17.03 01:47

на ЛС,
ама да се отчета и тук, щото Комфи ми е сред любимите блогери!!! :)))
Жив и здрав да си, Комфи!!!
Много усмивки! :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Весел ден!😉

2. bambola chestito… i ot men :))
17.03 01:50

zdrave i …kasmet

3. sekirata Само добро!
17.03 08:21

Цъфти като пролетта!
Секирата!

Усмивчици!

4. fiona Честит рожден ден и от мен!
17.03 09:24

Искам да се присъедня към невероятния поздрав на esen. Да ти е слънчево в душата винаги!

5. kardamom i az se prisuedinqvam..
17.03 09:42

4estit i ot men..

6. slavei Честит Рожден Ден, comfy!:)
17.03 10:14

Честитя ти, този празник твой,
веднъж в годината е той!
И нека трите феи –
любовта и радостта, и нежността,
изпълват твоята душа
със мир, хармония и красота!

Бъди благословен във всичко!:)

7. comfy …… Трогнат съм, Златна!!!!!!
17.03 11:56

Много ти благодаря за проявеното с толкова любов внимание!!! :)*****

… нямам повече думи…

8. comfy Благодаря ви от сърце, скъпи мои Славейче, Кардамом,
17.03 11:58

Фионке, Ани, Бамбола – много ме радвате, бъдете красиви и усмихнати!!!! :))))*****

Целувки на всички от мен;)

9. ani101 Честит рожден ден и от мен Кирил!…
17.03 18:28

Честит рожден ден и от мен Кирил!

10. weasell Ч.Р.Д!!!!!!!!!!!!!!
17.03 18:50

Много,много късмет,любов и усмивки,много витатаминки за здраве и всичко най-най-хубаво:))))))))

11. esen Това беше моята честитка, Здравче!
17.03 19:31

За приятеля, за човека, който толкова много уважавам, за редактора на книжката ми!

За личните бележки съм съгласна! Разбира се, че личните поздравления са незаменими.
Благодаря ти, че си тук и се присъедини към моя поздрав!
Прегръдка за теб!:)

12. comfy ani101, weasell, az1961,
17.03 19:47

Благодаря ви и на вас мили момичета! :)))))

Целувкииииии! ****

13. zvezdichka Честит Рожден Ден!
17.03 19:48

Кирил,
Бъди все така слънчев, усмихнат и всеотдаен, раздаващ радост и разпръскващ красота в различните й форми, в които я откриваш :))).
Наздраве от мен и празнично настроение ти желая!

14. georgiev Честит рожден ден!
17.03 23:01

Честито и от мен. Пожелавам му да е жив и здрав и успехи на всички житейски фронтове!

15. pmv 4ESTIT ROJDEN DEN !!!
18.03 00:56

Kirile, jelaq ti ot vse surce da bude6 zdrav , prav , korav, vesel , jiizneradosten,usmihnat, i nai- ve4e s Tan4eto da mi se vqsnete , za da se vidim nai- posle…dai mi tel. za svruzka!! moq gsm go ima6… vav Varna 6te budete li??na 31-vi??? Plamen

16. comfy Благодаря на Звездичката, Георгиев и Пламен!!!
18.03 10:38

Бъдете ми здрави и вдъхновени, приятели! :))

17. diati честито и от мен и…
18.03 12:29

една усмивка вместо подарък🙂
Соломон е казал – „човек, празнувай деня в който живееш…“
Пожелавам ти всеки ден да ти е празник!

18. injnina И от мен- честито!
18.03 16:22

С най-голям интерес следя твоите блогове. Винаги има нещо ново, нещо различно и нещо теоретично!
Весел празник и не ни забравяй!

19. esen Благодаря на всички, които
18.03 22:08

се присъединиха към моя поздрав!

20. esen ТЕ ЛЕТЯТ!!!
22.03 13:34

И ми е волно и радостно!
Честита пролет, Здравче!

септември 26, 2007 - Posted by | Uncategorized

Все още няма коментари.

Вашият коментар

