Поезия в есента

Моята есен

Един стих в три варианта

3.06 23:22 – Един стих в три варианта

Грях Аз не бях в пролетта ти,в зелено-нежни мечти.Нямаше ме през лятотов бурните морски вълни. Аз не бях във съня ти –нежен от младостта.Не запълвах деня типо пътя към зрелостта. Аз не съм в есента ти. –Не и както мечтах.Крия днес любовта си

и питам : Що ли е грях!

Изтлях Аз не бях в пролетта ти,в зелено-нежни мечти.Нямаше ме през лятотов бурните морски вълни. Аз не бях и в съня ти,в танца на младостта.Не огрявах деня типо пътя към зрелостта. Аз не съм в есента ти. –Не и както мечтах.Преди зимата – чуй ме

в любов по тебе изтлях!ПРОПУСНАТИ СЕЗОНИ  Аз не бях в пролетта ти на зелената нежност, нямаше ме и лете в морското ти крайбрежие.  И съня ти пропуснах на ликуваща младост. В уморените устни зрелостта не порадвах.  В есента ти ме няма – не и както мечтаех. И сега стоплям само две снежинки играещи…http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=66748


Ето линк, откъдето можете да си изтеглите песента на Ваня Костова по текст на Станка Пенчева „Нека бъда твоята есен“:
http://irinaxristova.data.bg/Muzic/Bg-muzic/Vania Kostova/Vania Kostova – Neka Buda Tvoiata Esen.mp3 
Или натиснете тук

Автор: esen Категория: Изкуство
Прочетен: 731 Коментари: 68
Последна промяна: 20.06 01:39

Коментари

1. esen Това целувка ли е?:)))))))))))))
14.06 01:03

Хей, благодаря ти!:)))

2. vasisid7 :)))
14.06 10:34

Страхотно!

3. mmmmmmmmm Както винаги
14.06 10:54

нежна,
чувствителна🙂
Просто,esen!:)
Прекрасни стихове!:))))

4. esen Благодаря, vasisid7!
14.06 10:58

Харесвам творчеството ти, и много ценя мнението ти!
Радвам се, че си тук!:)

5. esen Благодаря, mmmmmmmmm!
14.06 11:00

Зарадва ме и ме окрили коментара ти, Марианче!
Удоволствие и радост за мен е, че си тук!:)))

6. deninosht !!!:)
14.06 12:57

…можещото си може!

поздрав!:)

7. thewildrose🙂
14.06 13:36

Много са хубави!

8. ady Както винаги
14.06 13:38

:)))

9. esen Благодаря ти, Ден!
14.06 13:48

Щастлива съм, че си до мен!
Поздрави и усмивки за теб!:)

10. esen Благодаря, ady!
14.06 13:50

Приятно ми е, че си тук и ме радваш с усмивката си!
Удоволствие е, че споделих с теб!:)))

11. esen Благодаря, thewildrose!
14.06 13:53

Този стих претърпя своите редакции и мина през тези варианти, за да се спра на последния, но тук реших да споделя всички, защото за първи път редактирайки си стихотворението сменям поантата и заглавието му.
Успешен ден! Усмивки за теб!:)))

12. esen Благодаря ти, ceni!
14.06 13:55

Винаги ми е приятно с теб! Радвам се, че споделих!
Усмихнат и успешен ден!:)))

13. injnina Определено
14.06 15:14

редакцията е успешна, защото според мен е донесла до по-голяма напевност и ефирност на стиховете !!!
Поздрави!

14. doka Прекрасно е, Есен!!!🙂
14.06 15:20

Зарежда с настроение и оптимизъм…!!!🙂

15. valchebnica Вълшебно както винаги!
14.06 16:50

Току що се връщам уморена от репетиция и жегата на вън и какво да видя! Тук ме чака глъдка жива вода! БЛагодаря ти!

16. esen Такъв коментар очаквах, injnina. Благодаря ти!
14.06 17:39

Третата редакция наистина считам за най-добра, но малко се променя идеята и затова публикувах и трите с надеждата да чуя повече мнения.
Радвам се, че си тук!
Поздрави и усмивки!:)

17. esen Благодаря, doka!
14.06 17:40

Радвам се, че си тук и споделям с теб!
Хубава и усмихната вечер!:)))

18. esen Колко е приятно Вълшебница да признае вълшебство:)))
14.06 17:43

Благодаря ти!!! И твоето вълшебство е като жива вода! Радвам се, че си тук!!!
Най-слънчевите усмивки от мен!!! Прегръдка!

19. viovioi да много е вълнуващо стихчето
14.06 20:19

и трите вариянта ми харесват.Даже могат да си останат 3!Поздрави и от мен))

20. wonder Чудно е! Притворих очи и го видях…
14.06 20:21

Моят вариант е № 3 – Пропуснати сезони. Усмивка. Замечтана.

21. letisi казват че ако един автор има възможност то той
14.06 23:04

непрекъснато би прекроявал произведението си до безкрай….но красотата си остава красота дори и непрекроена:)))))))))))))

22. diamant1965 Нямам думи…
14.06 23:55

И 3-те варианта са прекрасни! Не бих могла да избера само 1 от тях,не мога…Благодаря ти!

23. esen Благодаря ти, viovioi!
15.06 10:51

Спрях се на третия вариант, но и другите ми са скъпи.
Радвам се, че споделих с теб!
Усмивки!:)

24. esen wonder,
15.06 10:57

Ценя твоето мнение! И аз избрах „Пропуснати сезони“,
но винаги едно компетентно мнение е удовлетворяващо, че си направил правилния избор.
Благодаря ти!!!
Много усмивки за теб! И мечти!:)

25. esen Благодаря ти за прекрасните насърчаващи думи, letisi!
15.06 11:01

С мнения като твоето чувствам удовлетворение, че съм споделила и коментирала с приятели!
Радвам се, че си тук!
Усмихнат ден!:)))

26. esen И аз благодаря, diamant1965!
15.06 11:03

Радвам се, че си тук и споделям с теб!
Усмихнат и успешен ден!:)))

27. esen Благодаря, че си тук, qqtrajnaqq!
15.06 11:05

Споделянето внася успокоение и удовлетвореност от смисъла на осъществяването на тази идея!
Поздрави и усмивки!:)))

28. magrathea :)))
15.06 11:26

Стиховете ти наистина са прекрасни!
Усмивки! :))))))))

29. esen Благодаря ти, magrathea!
15.06 11:31

Високата ти оценка гали душата ми!
Радвам се, че си тук! Усмивки за теб!

30. magrathea🙂
15.06 11:35

Аз винаги съм някъде тук🙂 Въпреки че не винаги имам време да пиша.

31. esen Вече зная и усещам присъствието ти, magrathea.
15.06 11:39

И ми е толкова приятно!
Прегръдки и целувки за теб!:)*

32. magrathea :)))
15.06 11:41

Взаимно е, взаимно е!🙂
Хубав ден и на теб!

33. esen Благодаря ти за всичко, magrathea!
15.06 11:49

Целувки!

34. mattea последният вариант
15.06 14:15

ми харесва най много🙂

35. esen Ценя мнението ти, mattea!
15.06 18:08

Благодаря ти, че го изказа! Това ми помага не само да стигна до правилния избор, но и да съм убедена в него.
Благодаря ти!:)))

36. comfy Определено последният вариант!!
15.06 23:19

;)))**

37. esen Благодаря ти, Кирил!
15.06 23:20

Мнението ти беше важно за мен!!!:)))**

38. tera Красиво е,
17.06 11:50

напомня ми триптих
Поздрави :)))

39. esen Благодаря, tera!
17.06 14:11

Радвам се, че споделих с теб!
Поздрав!:)))

40. missing Поздравления!!
17.06 14:37

„Когато останеш без думи, е по-добре да замълчиш“… бих добавила „в знак на почит“!🙂

41. levskarkata1914 И трите са много хубави!!!
17.06 19:22

Трудно е да посоча кое най-много ми харесва!? Може би „Грях“🙂

Наистина са чудесни!
Поздравления!

42. anially И на мен най-много ми хареса третия …
17.06 22:59

И на мен най-много ми хареса третия вариант🙂

Поздрави🙂

43. estel Душата ми пее…
18.06 11:46

…с твоя стих…
А аз…
изтлях…
И още тлея…
Пропуснати сезони…
Грях…
Но винаги ЛЮБОВ!

44. miacarra
19.06 00:27

Не можах да бъда твоята пролет.
Не можах да бъда твоето лято. (х2)
Нека (х2) бъда твоята есен.

Нека бъда твоята есен,
ще тежа във ръцете ти златна и зряла,
ще се стича в сърцето ти моята сладост,
и кръвта ти ще стане вино- есенно младо.
Дрехата си, ще ти постилам,
като златна затоплена шума,
и укротена, и немилвана
аз до теб ще лежа безшумно.

Не можах да бъда твоята пролет –
друг окърши клоните нацъфтели.
Не можах да бъда твоето лято
друг се къпа в реките горещи и бели.

Няма да има пролетни мълнии,
юлски горещници няма да има,
с кротка нежност ще те изпълня,
с ябълков дъх и нещо без име.

Не можах да бъда твоята пролет
Не можах да бъда твоето лято
Нека (х2) бъда твоята есен.

Не можах да бъда твоето лятo.
Нека (х2) бъда твоята есен.

не знам защо златна
сетих се за тази песен и я слушах много пъти тази вечер… дали заради теб или заради нещо друго…
но благодаря ти от сърце
нищо че не мога да съм винаги тук
много много много красиви мигове от мен :))))))))))))))))

45. svetlan подирих да те поздравя с песен за …
19.06 14:36

подирих да те поздравя с песен
за твоята красива есен
подирих топли думи – от душа
ще кажа само аз така
със стих зарадва ме – благодаря

46. esen Благодаря, missing!
19.06 14:45

Радвам се, че си тук!
Толкова е приятно след двудневно отсъствие да се завърна и намеря толкова приятели да ме очакват!
Какво по-голямо щастие от това!!!
Благодаря!:)))

47. esen Благодаря ти, levskarkata1914!
19.06 14:48

Аз направих избор, но установих, че всички варианти ми са скъпи и реших да ги представя тук.
Радвам се, че си тук и споделих с теб!
Усмивки!:)))

48. esen Благодаря, anially!
19.06 14:50

Мнението ти е ценно за мен! Радвам се, че споделих!
Усмивки и много любов за теб!:)))

49. esen Нека винаги бъде ЛЮБОВ!
19.06 14:53

Нека бъдат най-красивите и споделени чувства!
Благодаря ти, estel!:)))

50. esen Тази песен слушам по няколко пъти на ден!
19.06 15:04

Търсих линк към нея още при публикуването на моя стих, но се оказа, че в интернет се намира само текста, който е прекрасното стихотворение на Станка Пенчева „Нека бъда твоята есен“.
За съжаление моята лирическа героиня не успява да бъде и есента, поне не така, както е мечтала. И остават есенните проблясъци сред все още пъстрите и неоголени клони и една плаха надежда за дълга, златна и богата с човешки радости есен и „циганско лято“ дори в началото на зимата…

Благодаря ти за хубавите чувства, които носи прозвучаването на тази песен, miacarra!
Радвам се, че си тук!:)))

51. esen С песен ти ме поздрави –
19.06 15:09

аз чух я даже без уши.
Душата ми потръпна цяла
от радост светла засияла!

Благодаря на теб, svetlan
за подарения ми плам!!!
Усмивки и любов да има
през пролет, лято, есен, зима!:)))

52. virh я дала ссылку на
19.06 18:58

ваш блог, на лжр, хорошо?
если нет – уберу

http://lj.rossia.org/users/virh/170557.html

53. esen Хорошо!
20.06 01:20

Радвам се, че си тук, virh! Благодаря ти!

54. esen № 29
21.06 01:36

беше qqtrajnaqq!

55. anially Аз ти благодаря!🙂
22.06 15:36

Аз ти благодаря!🙂

56. esen Поздрави и усмивки за теб, anially!
22.06 21:54

Поздрави и усмивки за теб, anially!

57. fenix Текста на тази песен…
24.06 15:24

От Блага Димитрова ли е?🙂
Прекрасно ти е стихотворението и в 3 – те варианта.

58. esen fenix, благодаря ти!!!
24.06 19:28

Ето линк, откъдето можеш да си изтеглиш песента на Ваня Костова по текст на Станка Пенчева „Нека бъда твоята есен“:
http://irinaxristova.data.bg/Muzic/Bg-muzic/Vania Kostova/Vania Kostova – Neka Buda Tvoiata Esen.mp3

Радвам се, че хареса и трите варианта на стиха ми, защото всички ми са особено скъпи!
Благодаря ти, че си тук!
Много усмивки!:))))))))

59. fenix Усмивки и на теб!
24.06 21:39

За текста на песента съм се объркала. Прекрасна е! Просто се обърках с една друга песен, ако и за нея не греша…

НА ОТКРИТО

„Студено ли ти е?“ – попита
и във прегръдка ме зави.
До тебе доверчиво свита,
разцъфнах цяла… И какви
презморски птици в мен запяха!
Повяха южни ветрове.
И като вишна още плаха
раздадох свойте цветове.

Къде на воля днес се скиташ,
оставил ме сама в снега?
Нехаен, вече и не питаш:
„Студено ли ти е?“… Сега
край мен е зимата предишна
със студ и бяла пустота.
И аз, прибързалата вишна,
трептя с попарени листа.

1955

НО, тук става дума за ТВОЯ текст, и знаеш ли, мисля, че би звучал прекрасно в една песничка😉
Наистина, БРАВО!
:)))
Лека и сппокойна вечер!

60. esen Винаги съм съжалявала, че не мога да пиша музика,
24.06 22:05

но досега по 4 мои стихотворения са написани песни.

Благодаря ти за този стих, Феникс! Радвам се, че чтеш и харесваш моите стихове!:)))
Усмивки!

61. fenix Вярно?!
25.06 22:15

Пак изостанах от събитията… ;(
Ако не нахалствам, бих се радвала да споделиш кои са тези песни, вярвам, че са станали много, много хубави!🙂
ПП. Разбира се, че чета стиховете ти! А като ги чета, няма начин да не ги харесам, а като ги харесвам няма начин да не ги чета :)))
Перпетум мобиле🙂
УсмиФка🙂

62. esen Усмихна ме, Феникс!:)))
25.06 22:23

Песните са „Море“, „На кафе“, „Ти“ и „Сбъдване“ като съм публикувала тук стиховете на трите песни с изключение на „Море“, но пък този текст е в стихосбирката ми.
Благодаря ти за интереса!
Хубава и прохладна вечер за теб!:)))

63. fenix Хмм…
25.06 22:52

Ще да ги намеря аз тогаз😉
Благодаря🙂
Хубава и прохладна вечер и на теб… И най – вече хубава, защото , ако е такава, то непременно няма да се усеща жегата🙂

64. magrathea🙂
25.06 22:55

Извинете, че и аз ще се намеся, но пусто любопитство….;) Есен, ако не е тайна би ли казала кой е щастливеца, който изпълнява песните?🙂
Все повече започвам да ти се възхищавам!

65. esen fenix,
25.07 14:48

извини ме за късния отговор! Май системата ми за отчитане на новите коментари не е съвършена и трябва да помисля по въпроса:(
Но коментарът ти не е изгубил актуалност, защото дори жегата си я има и е още по-жестока дори.
Надявам се да си намерила стиховете-песни. Ако не си ми пиши на лични, за да ти ги изпратя.
Прохлада и свежест ти желая!:)))

66. esen magrathea,
25.07 14:51

песните се изпълняват от трио Рокива, с ръководител композиторът на песента. Триото вече три пъти участва на фестивала във Варна „Море и спомени“ и печели награди, като тази година взе първо място за цялостно творчество.
Хубав и успешен ден!:)))

67. trenirowka stih w tri warianta
22.08 22:59

доста интерсно нещо си направила.Много е красиво и ефектно.Картинки просто са невероятни.От къде мога да си ги намеря

68. esen Благодаря ти, trenirowka!
29.08 16:52

Кликни на картинката с десен бутон и дай Add to favorites – така ще имаш адреса, от който можеш да си съхраниш линкове към много красиви картинки.
Прегръдка!

септември 26, 2007 - Posted by | Uncategorized

Все още няма коментари.

Вашият коментар

