Поезия в есента

Моята есен

НА СРЕЩА С БОГОВЕТЕ

 На среща с боговете!

Объркан стихВ най-горещото лято,
роди се най-хладният стих.
Сякаш светът се подпали –
със рими аз го гасих.

В най-желаните нощи – Луната изплува зад хълма
най-кристална печал:
утрото ми какво ще е?
Какъв ли ме чака финал?!

Яркият лъч на зората
и вятър ме гали, вилнял,
там, дето е свободата,
дето се чувстваш живял.

Във въздуха нещо написа,
в морето прокара ми път.
Усмихна се и ме ориса
да гоня безкрайно мигът.

И тъй в горещото лято
да нося и слънце и хлад.
Есента ми да е богата,
а зимата – много назад.

И като юлски светулки,
стих подир стих да редя.
И щурчовите цигулки
да бъдат и те в песента:

за най-горещото лято,
и най-прохладния бриз,
за най-красивите нощи,
и моя объркан стих!

1.
Без думи
2.

3.

4.

5.
Нагоре, нагоре...
6.
Гледките на Боговете
7.
Пътеката нагоре
8.
Ще се справя с изкачването!
9
Невероятно!
10.
Тук е кипял живот...
11.
Когато си на върха
12.
И всичко е в краката ти
13.
и си над дребните неща...
14.
и искаш да докоснеш облаците...
15.
и виждаш сиянието...
16.
искаш да полетиш
17.
всичко е възможно
19.
Виждаш стъпалата... - Не са ли божествени?!
20.
Вдъхновен си!
21.
Те са били тук...
22.
И са останали
23.
А ние се връщаме от тук
24.
И ни очакват
26.
Четем стихове на фона на невероятен жабешки концерт
27.
Как се откъсва поглед от това!
28.
Ще ни чакате ли?
29.
Оставихме сърцата си тук
30.
Довиждане!

Автор: esen Категория: Изкуство
Прочетен: 617 Коментари: 67

Коментари

1. – 14.07 10:24 – прекрасно е…

благодаря за разходката!
усмивки и прегръдки!

От: kardamom

2. – 14.07 10:31 – Съгласна съм,

че си щастливо орисана!:)))А стиха е подреден,последователен,логичен,с приятни рими!
Харесва ми!:)
А тези фото-разходки,които показваш ме правят съпричастна с твоите емоции!:))
Толкова ми е хубаво тук,Злате!:)))
Пиши!

От: mmmmmmmmm

3. – 14.07 11:29 – Иска ми се!

Иска ми се да кажа толкова много неща, а не мога…
Иска ми се да премълча, но пак немога!
Дано тези слова говорят сами за себе си!
Прегръщам те сърдечно! :):):)

От: furiika

4. – 14.07 14:29 – Божествен стих

и страхотни снимки!Почувствах духа от твоята “ среща с боговете“!

От: diamant1965

5. – 14.07 14:45 – Перперикон е прекрасно място в и…

Перперикон е прекрасно място в източните Родопи!

От: karavelov

6. – 14.07 16:40 – Благодаря, kardamom!

Защо ли не вземем да си организираме „блогови“ разходки по тези прекрасни места. И ако те са по-често, то всеки ще може да се включи в някоя от тях и да се поопознаем сред природата.
Виж как се размечтах за възможността да споделяме преживяванията си.
Радвам се, че си тук! Усмивки!:)

От: esen

7. – 14.07 16:44 – Приятно ми е да съм с теб тук, mmmmmmmmm!

Толкова е хубаво да споделяш с приятели!!! Така всичко добива смисъл и вдъхновение за още и по-хубави и вълнуващи неща.
Благодаря ти, еМ!
Усмихнат и вълшебен уикенд!:)))

От: esen

8. – 14.07 16:46 – Каза ми толкова много неща, furiika!

И ме направи щастлива, че те има и споделям с теб!
Благодаря ти! Усмивки и вълшебства за теб!:)))

От: esen

9. – 14.07 16:49 – Божествено е самото място!

Казват, че е една от енергийните зони в България наред с Кръстова гора и Рупите. И сигурно е така, защото след изкачването и слизането не усетих никаква мускулна треска, а съм градски човек със заседнал живот. Заредих се с енергия и емоции за доста време. Прекрасно е!
Благодаря ти, diamant1965, че си тук и споделяме!
Прегръдка!:)

От: esen

10. – 14.07 16:52 – Наистина е прекрасно, karavelov!

Като най-прекрасната ни Родина, историята на която така увлекателно ни поднасяш в постингите си! И докосва със силата на живота, който е кипял там…
Благодаря ти, че си тук!:)

От: esen

11. – 14.07 19:07 – Прекрасно е!

Благодаря за разходката!

От: posh

12. – 14.07 21:06 – Есен!

Благодаря ти! Невероятна си! Пишеш страхотно, показваш ни прекрасни кътчета! Браво! Благодаря ти!

От: fenix

13. – 14.07 21:34 – radvam se

Stiha ti e prekrasen, vdahnoven ot krasotata:)))
A Perperikon e omagiosal i teb vijdam!
Neverojatno se chyvstvam i az kogato sam na skalnia dvorec, a tam sam bila desetina pati nai malko-vodia priateli i gostite si ….
Skoro prikluchi i art festa organiziran, za sedmi poreden pat ot fond. Perperikon- Melpomena“, ne bih mogla da ti opi6a magiata s dymi.Festa se provejda vsiaka godina v sedmicata predhojda6ta Eniovden i zavar6va na tozi den.Tazi godina se osveti ot plovdivskia mitropolit Nikolai novootkrita carkva ot 4 vek.Sled tova ima6e etno koncert privecher na fona na krasivata priroda na Kalin Veliov, Nina Nikolina.
Zapovjadaj na sledva6tia art fest dogodina- ti si tolkova blizo do nas, njama da sajaljava6…izjivjavaniata sa strahotni!
pozdravi:)))

От: enjoy6

14. – 14.07 22:25 – добре че я има тъмнината за да видим звездите…

добре че го има лятото за да заобичаме зимата…
много усмивки от мен :))))))))))))))))

От: letisi

15. – 15.07 01:41 – Перперикон действително

е божествено място. Когато бях там и гледах планините наоколо и се чуваше само глъчката на туристите, сред тази смълчана красота се почувствах страхотно!
Поздрави :)))

От: tera

16. – 15.07 17:03 – BRAVO!UVAJAVAM I STIHOVETE VI QA SNIMKITE….NIAKOI SA NAPRAVANI SIAKA6 ZA FOTOBOOK

!!!!!!!!!!

От: boboian4o

17. – 15.07 20:20 – Радвам се, че се разходих с теб, posh!

Благодаря ти!:)))

От: esen

18. – 15.07 20:22 – И аз ти благодаря, fenix!

Приятно ми е да споделям с теб!
Усмивки:)))

От: esen

19. – 15.07 20:27 – Непременно ще дойда, enjoy6!

Дори вече с нетърпение чакам този Фест. И е толкова интересно това, което ми разказваш за красивите и древни места в нашия край. Благодаря ти!
Поздрави и усмивки!:)))

От: esen

20. – 15.07 20:29 – Благодаря ти, letisi!

Нека ни има, за да оценим красотата около нас!
Усмихната и спокойна вечер ти желая!:)))

От: esen

21. – 15.07 20:33 – Истинска енергийна зона си е Перперикон!

Зареждането с емоции, вдъхновение и сила за живот е осезаемо. Всяка глътчица въздух там е сякаш балсам за тялото и душата.
Благодаря ти, tera!
Усмивки за теб!:)))

От: esen

22. – 15.07 20:37 – Благодаря ти, boboian4o!

Силно ме зарадва твоята висока оценка за моите хобита! Наистина влагам всичко от себе си и когато успея чувствам пълно удовлетворение!
И е толкова прекрасно, че мога да споделя всичко това с ценители като теб! Усмивки!:)))

От: esen

23. – 15.07 21:46 – Объркан стих

Объркан стих,мокър и горещ и страхотни снимки :)))

От: tumnokosa

24. – 15.07 22:04 – Благодаря, tumnokosa!

Към всичко това ти желая прекрасно настроение!
И незабравими летни емоции!:)))

От: esen

25. – 16.07 00:02 – Важно е че

човек си почива на такива места, макар, че физически понякога се чувства много уморен. Но определено се зарежда с живот!
Местата са прекрасни, снимките са страхотни!
Поздрави!

От: zvezdichka

26. – 16.07 00:10 – Тези места сякаш докосват най-нежните струни

на душата и ни зареждат с божествен елексир!
Радвам се, че се разходи с мен! А снимките подбирам много трудно, защото имам стотици и ми се иска да споделя всичките. Винаги у мен остава усещането, че не съм показала най-хубавите си снимки.
Благодаря ти, Звездичка! Усмивки за теб!:)))

От: esen

27. – 16.07 08:47 – !:)

Есента ми да е богата,
а зимата – много назад.

………………………………….

пожелавам ти го!:)

От: deninosht

28. – 16.07 08:53 – ~~

Всички се объркахме, споко)))Злати на предпоследната снимка дамата пред теб, по нисичката с черния потник е от Хсково нали? Имаше изява в хай парк на открито в предаването на М.Цветков.Говори за културните изяви в провинцията))))Поздрави и успешна нова седмица))

От: viovioi

29. – 16.07 13:22 – Vijda se otkade 4erpi6 tazi ener…

Vijda se otkade 4erpi6 tazi energiq,vseki pat kato vlqza tuk e udovolstvie za men da vidq kakvo novo si slojila,s kakvo 6te ni iznenada6.I vseki pat e razli4no i krasivo.Jelaq ti mnogo prekrasni migove izpalneni s o4arovanieto na prirodata ni.

От: bojank

30. – 16.07 15:10 – Благодаря ти, Ден!

Приятно е да си до мен!
Прегръдка!:)

От: esen

31. – 16.07 15:14 – viovioi,

Дамата наистина е от Хасково. Това е председателката на КДК Хасково, поетесата Ели Видева. Тя активно присъства в културния живот не само на Хасково, а изобщо в България.
Радвам се, че си тук! Усмивки!:)))

От: esen

32. – 16.07 15:19 – Благодаря ти, bojank!

Природата е истински неизчерпаем източник на енергия! И ние сме щастливци, че красивата природа е навсякъде около нас. Ще се старая и нататък да показвам моето виждане за красотата и хармонията.
Хубав и усмихнат ден за теб!:)))

От: esen

33. – 16.07 17:58 – Много е красиво,

радвам се за теб, че имаш възможността да се докоснеш до истинското и чистото. Усмивки за теб! Нина

От: ninaantonova

34. – 16.07 19:40 – Благодаря ти, Нина!

И е още по-хубаво, че мога да споделя истинското и чистото с приятели като теб!
Радвам се, че си тук! Усмивки!:)))

От: esen

35. – 16.07 21:08 – ne

drazni6 me 4e si darta i se zanimava6 s glyposti.i 6to si go istrila ne tarpi6 kritika ne6to KRAVA

От: kozmomafa

36. – 16.07 21:13 – Ако вулгарното ти отношение е критика, то

наистина не приемам такава! А ти си мислиш, че си млад и оригинален ли?

От: esen

37. – 16.07 21:15 – ne ve

tva e realizam a toi e vinagi vulgaren

От: kozmomafa

38. – 16.07 21:19 – Така ли?

Това е твоят реализъм! „Реализмът“ на един оскотял не зная от какво човек! Съжалявам, че тук си решил да избиваш комплексите си. Аз не съм лекар!

От: esen

39. – 16.07 21:45 – ave nqam kompleksi obivam vreme da …

ave nqam kompleksi obivam vreme da go dyha6

От: kozmomafa

40. – 16.07 21:53 – Защо не си намериш по-добро занимание?

„Кравите“ едва ли стават за бавачки на „млади“ и озлобени мъже!
Може например да поработиш върху правописа!
Пише се убивам, а не „obivam“. И опитай да си инсталираш кирилица. Хайде покажи малко интелект, де! Има опасност съвсем да изгубя интерес към теб!

От: esen

41. – 16.07 22:00 – stiga

ve babo nqa zna4enie kak pi6a nali se razbirame.Iskam date pitam ne6to -ot kolko vreme si na syho i kato hodi6 na balkana ebat li te hijarite vsa6tnost mnoo qsno 4e te 6ibat ama govori mi v no6tyvki

От: kozmomafa

42. – 16.07 22:10 – Аде, дядо!

Гледай си работата! Нямам време за губене с комплексари! Не си ми интересен!
Чао!

От: esen

43. – 16.07 22:16 – объркан е стиха като живота, сълза …

объркан е стиха като живота ,сълза усмивка гони и така нататък .Хареса ми и разходката до Перперикон.Благодаря за хубавите снимки

От: mimoza92

44. – 16.07 22:25 – Раждат се понякога и такива объркани стихове.

Но нима и природата не се пообърква понякога с разцъфналия февруари, например, или с адските горещини през юни…
Радвам се, че беше с мен на зареждащата разходка до Перперикон!
Благодаря ти, mimoza92! Усмивки за теб!:)))

От: esen

45. – 16.07 22:49 – Виждам и Пинче в компанията,

а тя е гаранция за страхотно изкарване… Другия път да не ме забравите и мен! :)))

* Благодаря за споделените мигове….

От: evelin

46. – 16.07 22:53 – Много искам да се запозная и с теб, evelin!

Когато започнат мероприятията на есен ще се уговорим за някое да се срещнем! Пинче е душата на компанията! Весело е с нея!
Радвом се, че споделих с теб! Благодаря ти!:)))

От: esen

47. – 16.07 23:09 – Не е важна физическата възраст

kozmomafa. Един ден – дори тук и сега тя е без значение. Защото е важно това, което е в сърцето на човек… Важно е какво преживява той вътре в себе си… И какво показва наяве, по точно какво изобразява той?
Важно е самия ти как се чувстваш в момента… Удовлетворен ли си от живота си? Той доставя ли ти искрена радост? Замисляш ли се върху тези въпроси?
И дали едно поведение привлича или отблъсква човек? Изолацията желателна ли е? Май хората сами си я избират понякога…

От: zvezdichka

48. – 16.07 23:36 – kozmomafa май се е уплашил, че е напреднала възрастта му и сега

се опитва да избива комплекси като си търси някой да падне до нивото му. Тук определено е сгрешил адреса! И ако оставих коментарите му е , за да може всеки поставил се над подобна пошлост да избягва контактите с него, защото наистина не си заслужава да се спори с „радиоточка“.
Към твоя коментар бих добавила, че май всеки сам избира възрастта, на която действително е.

Радвам се, че си тук, Звездичка! Благодаря ти!:)))

От: esen

49. – 17.07 09:05 – !!!:)

докосвайки се до Боговете-
ще сме щастливи и двете…

Поздрав!:)

От: deninosht

50. – 17.07 10:14 – Така е, Ден!

Радвам се, че си тук!
Усмихнат и успешен ден ти желая!:)))

От: esen

51. – 17.07 13:10 – Представям си, как разнообразно си живееш.

Хубаво е.
Добре си редиш римите. Този път по стар, много стар обичай, който отдавна не съм спазвала, да ти предложа нещо. Началото е суперско, обаче след това като че ще е по-добре да дадеш някакво развитие, алтернатива, път, раздвиженост. Малко остава вяло и безпътно, като че…
ИНаче този, дето чете стихове на фона на жабешкия концерт, ехее, все той да ми чете стихове…😉

От: viki11

52. – 17.07 14:04 – Опитвам се да споделя това, което ме е впечатлило.

Фотографията е съвсем ново мое хоби. Уча се споделяйки. Благодаря ти за градивния коментар, Вики!
А стиховете чете артист от Кърджалийстия театър. Жабките са обитателки на язовир Студен кладенец. Всичко беше страхотно!
Радвам се, че си тук!:)))

От: esen

53. – 17.07 17:22 – ^^^

Но ти не ми каза тя ли е била всъщност на хай-парка?Питай я.Много съм любопитна.Или ако не,значи има двойничка или сестра близначка в Хасково>>>

От: viovioi

54. – 17.07 19:17 – 🙂

Прекрасна комбинация от думи и снимки. Винаги съм се възхищавал на хора, които умеят да пишат така хубаво, че да ти отвличат вниманието от всичко останало.

Между другото кой е този язовир? Страшно много прилича на Йовковци, който е в еленския балкан, но надали. Те повечето си приличат:)))))

От: sasso

55. – 17.07 19:37 – Мисля, че тя споменаваше, че е била там

на 5-6 юли. Не съм я виждала от Перперикон. Като я видя ще питам. Няма сестра близначка. Тя е била!
Поздрави и усмивки за теб!:)))

От: esen

56. – 17.07 19:42 – Благодаря ти за тази висока оценка, sasso!

Харесвам творчеството ти и ценя мнението ти! Зарадва ме!
Язовирът е Студен кладенец, но тъй като имах постинг само за него може би тук не съм споменала.
Погледни и постинга за язовир Кърджали. Надявам се, че ще ти хареса. И двата язовира са в Родопите близо до Кърджали. И са много красиви!
Развам се, че си тук! Поздрави!:)))

От: esen

57. – 18.07 10:26 – ДАНО МЕ РАЗБИРАШ ПРАВИЛНО,

хубаво е, но имам чувството, че е малко отчаяно, а дори и така да се чувстваш, то в поезията трябва всичко да води към успех и светло бъдеще😉
Нали ме разбираш? Така младите няма да падат духом, защото ти ги водиш. Не забравяй, че водиш с поезията си много хора в посоката, която избереш. НЕка да е само нагоре.

От: viki02

58. – 18.07 14:03 – Разбрах те, Вики!

Ще имам предвид съветите ти!
Благодаря ти!:)
Нека бъде нагоре и само нагоре!

От: esen

59. – 19.07 15:29 – Благодаря, goran!

Надявам се да се върна там, а също да посетя и други кътчета от красивата ни България!:)
Хубав ден ти желая!:)

От: esen

60. – 20.07 15:08 – 🙂

Благодаря ти Златка:-)

Да ти се връща!;-)

От: goran

61. – 20.07 15:10 – И аз благодаря!

Усмивки за теб!:)))

От: esen

62. – 21.07 12:04 – БЛагодаря ти!

Прекрасен стих, прекрасен миг
вълшебни думи, красота!
От теб отпих мой извор чист
глъдка то живата вода!

От: valchebnica

63. – 21.07 12:49 – Благодаря ти, Вълшебнице!

Толкова красиви думи и така прекрасно подредени в стих! Трогна ме! Благодаря ти!
Целувки!:)

От: esen

64. – 15.08 15:44 – нямам думи

невероятно стихотворение.Как успяваш да напишеш такива тихове,то е дарба,която е много ценна

От: trenirowka

65. – 15.08 19:43 – Благодаря ти за високата оценка, trenirowka!

Приятно ми е, че си тук! За мен е удоволствие да споделям стиховете си с теб!:)))

От: esen

66. – 16.08 07:20 – 🙂

и на мен ми харесва да ти пиша коментари за стиховете ти.Това за мен е удовлствие.Четрйки и коментирайки се подготвям за напред.Някой друг път когато кажеш ще ти кжа какво имам педвид

От: trenirowka

67. – 16.08 17:45 – Когато си готова!

А аз винаги ще съм готова да те чуя и да се включа.
Отново ме радваш!
Благодаря, trenirowka!:)))

От: esen

септември 12, 2007 - Posted by | Uncategorized

Все още няма коментари.

Вашият коментар

