Поезия в есента

Моята есен

Младо вино

02.07 22:36 – Младо вино

Обещах ви следващия постинг със снимки от моя изпълнен с красота уикенд.
Ще изпълня обещанието си, но не съм сигурна, че ще е възможно само с един постиг. Да опитаме…

1. Когато тръгнахме към хижа „Млечино“ слънцето залязваше:
Залез в Родопите

2. И остана някъде там зад високите борове
Толкова са високи, че се чувстваш като мравчица

3. Посрещна ни красота!
Вълшебство!

4.Настанихме се и бързо се ориентирахме към голямата зала
Обещаващо е
5.И вътре е оригинално украсено
Оригинални изработки на управителя на хижата

Младо вино

В младо вино снощи аз,
търсех вдъхновение.
Исках в стих да облека
цял поток съмнения.

Давех с виното тъга,
сипвах впечатления –
Грешно-вярно? Ха сега?!
Трябва чуждо мнение!

Капка вино – дума бе,
глътка – изречение!
И осъмнах без слова,
но в опиянение…

6. На сутринта започнаха фотографските ми изкушения
Като в приказка

7. Часът е 6.30 
За отдих на чист въздух

8. Вълшебство

9. Денят започва

10. Останах без думи

11. Ходили ли сте на такова място?

12. Приказката продължава

13. Изгрев в планината

14. Живописно разположени 

15. Здравей, Слънце!

17. Без думи!

18. Природа

19. Без думи

20.

21.

22.

23.

24. Довиждане!
До скоро!

Автор: esen Категория: Изкуство
Прочетен: 449 Коментари: 54
Последна промяна: 02.07 22:57

Коментари

1. – 02.07 22:42 – Вълшебно е!

Прекрасни снимки!Поздрави!🙂

От: mari

2. – 02.07 22:48 – Благодаря, Мари!

Наистина е вълшебно! А колко такива вълшебства имам още! Като ги разглеждам сякаш попадам в приказка!

Поздрави и усмивки за теб!:)))

От: esen

3. – 02.07 23:49 – Много обичам планината,

зарежда ме с невероятна енергия!
Поздрави :)))

От: tera

4. – 02.07 23:53 – Почувствах го Злате

много силно присъствието на Родопите… За мен беше невероятно преживяването на изгрева и залеза, високите стройни борови гори и пътеката, която ме приканваше ласкаво да ги посетя някой ден :))).
Благодаря ти за тази очарователна и освежаваща разходка в разгара на лятото!
Спокойна вечер ти желая!

От: zvezdichka

5. – 03.07 00:02 – Благодаря, tera!

Толкова се заредих емоционално и физически, че ако не бяхте вие да споделя, сякаш щях „да гръмна“ като шампанско:)))))
И ми е толкова приятно да споделям, че нямам търпение да подготвя и посещението на язовирите, които също са невероятни!

Радвам се, че си тук!
Усмивки за теб!:)))

От: esen

6. – 03.07 00:22 – Благодаря ти, мила Звездичка!

Надявам се някой ден да си устроим подобна разходка заедно! Ще скитаме сред вековни гори по незнайни пътеки, ще слушаме птиците и щурците и ще направим най-прекрасните снимки на света.
Благодаря ти за свежестта, очарованието и вдъхновението, които ми дари коментарът ти!
Благодаря ти, че те има!!!
Спокойна нощ!:)))

От: esen

7. – 03.07 00:54 – :)))))

Усмихващо вълшебство :))) Благодаря за споделената красота!

От: shazam

8. – 03.07 00:57 – И аз благодаря, shazam!

Радходката ще продължи утре. Надявам се да бъдеш отново с мен, защото ми е приятно да споделям с теб!
Усмивки и спокойна нощ!:)

От: esen

9. – 03.07 01:23 – еееееееххх

вълшебно е- наистина🙂 и аз оставам без думи!

От: venercheto

10. – 03.07 01:46 – Задръж дъха, че има още…

Благодаря ти, venercheto!
Така приятно ми е, че си тук!:)

От: esen

11. – 03.07 08:49 – Споделена красота!:)))

Невероятни са снимките!
Запази по за дълго опиянението!:)))
Поздрави, освен за стихотворението и за фотографските ти умения.Преоткривам те!

От: mmmmmmmmm

12. – 03.07 10:16 – Страхотно настроение!

Прекрасни стихове и снимки.

От: mattea

13. – 03.07 10:16 – ))

Поздрави и от мен за пейзажите и младото вино.Опианението много ми хареса как го каза на сутринта.Готино за махмурлука.Поздрави и лек ден)))

От: viovioi

14. – 03.07 13:44 – Благодаря за

споделената красота!🙂

От: dragosakos

15. – 03.07 15:25 – Благодаря ти, Мариянче!

Многократно по-щастлива съм, че мога да споделя това опиянение от красотата с приятели като теб!
Поздрави и усмивки!:)))

От: esen

16. – 03.07 15:27 – Благодаря, mattea!

Ще продължа да ви заливам с опиянението си.
Вдъхновен, усмихнат и успешен ден за теб!:)

От: esen

17. – 03.07 15:30 – Благодаря, viovioi!

Вълнуващ и незабравим ден за теб!:)))

От: esen

18. – 03.07 15:31 – И аз благодаря, dragosakos,

че беше с мен и споделихме тази сякаш неземна красота на природата!
Усмихнат и успешен ден!:)

От: esen

19. – 03.07 15:49 – Да-а, Злат,

красиви са дърветата… но небето отново си пробива път – мечтателка си ти!! ;)))

Поздрави и целувки! ;)*

От: comfy

20. – 03.07 16:23 – Както винаги си точен, Кирил!

Май със снимките потвърждавам впечатленията ти от мен.
Мечти и усмивки за теб!:)**

От: esen

21. – 03.07 18:17 – Винаги съм казвала, че

природата в България е неземна. Тя не може да се опише, тя само чрез докосване може да се почувства. Благодаря за прекрасната разходка, беше ми необходима. Прохладна вечер. Нина

От: ninaantonova

22. – 03.07 19:22 – прекрасно :))))))) радвам се, че …

прекрасно :)))))))
радвам се,че си имала такъв вълшебен уикенд! :)благодаря,че сподели красотата с нас🙂

От: innersmile

23. – 03.07 19:24 – Благодаря ти, Нина!

Имам още толкова много „запечатани“ красоти, но изскочи мероприятие, което не мога да пропусна и ще ги публикувам най-рано утре.
Щастлива съм, че споделям с теб!
Красива и незабравима вечер!:)))

От: esen

24. – 03.07 19:28 – Моля те

Дай повече инфо за мястото.
Как се стига там с кола?
Снимките- страхотни.
Поздрави!

От: marty

25. – 03.07 19:28 – И аз благодаря, innersmile!

За мен е удоволствие да споделям и с това да правя радостта и опиянението от красотата още по-силни!
Горя от нетърпение да направя следващия си постинг, но вече почти закъснявам и трябва да излитам…
Красива и спокойна вечер за теб!
До скоро!:)))

От: esen

26. – 03.07 19:32 – Пътя Кърджали-Ардино…

От с. Кобиляне се отбива към с. Млечино. Там може да попитате, местните хора са много любезни и гостоприемни. С кола се ходи до самата хижа. Ще попитам за телефона и ще ти го дам за запазване на места.

Благодаря ти, че си тук, marty!:)))
До скоро!:)

От: esen

27. – 04.07 03:33 – :)Красиво и спокойно

:)Красиво и спокойно

От: mimoza92

28. – 04.07 07:23 – Krasota sa4etana s vdahnovenie

S tazi krasota rano sutrinnta
denqt usmihva se za men,
i radostta i pesenta
sa v moqta du6a.
Prekrasni sa esen.

От: bojank

29. – 04.07 08:37 – Магическа красота!

Леле колко е красиво само! Ти си попаднала в Рая! Благодаря ти, че сподели този вълнуваща красота с нас!

От: valchebnica

30. – 04.07 11:13 – !!!:)

в опиянение…
………………………

бъди!

От: deninosht

31. – 04.07 13:43 – 4удесни снимки!

а за стихотворението – без думи…

(то вси4ко е изре4ено в него)

Поздрави и усмивки:)))

От: furiika

32. – 04.07 14:38 – Чудесно.

Чудесно.

От: svetlan

33. – 04.07 15:42 – Красиво, спокойно и съвсем истинско!

Благодаря ти, че си тук, mimoza92!
Усмихнат ден!:)))

От: esen

34. – 04.07 15:46 – Благодаря, bojank!

Красотата за теб и за мен
и за всички е тя сътворена!
Да си вземем от светлия ден
много радост, усмивка, безвремие!

Радвам се, че си тук, bojank! Усмивки за теб!:)))

От: esen

35. – 04.07 15:50 – Благодаря, valchebnica!

Стигнах до извода, че рая е там, където най-пълноценно можеш да споделиш емоцията си.
Нека винаги успяваме да се връщаме към споделената красота и радост и да се наслаждаваме на този толкова кратък, но прекрасен живот!
Прегръдки за теб!:)))

От: esen

36. – 04.07 15:52 – Мила, Ден,

знаеш, че съм…
Знаеш, че те обичам и ми липсваш, нали!
Прегръдка и усмивка!:)))

От: esen

37. – 04.07 15:54 – Искам виц, furiika и ще дойда

при теб да си взема дозата смях и настроение!
Благодаря, че те има!
Усмивки!:)))

От: esen

38. – 04.07 15:55 – Приятно ми е, че си тук, svetlan!

Благодаря ти!:)

От: esen

39. – 05.07 20:48 – spodelena krasota

Neverojatni sa Iztochnite Rodopi,
i az kato teb izjivjah mieto prekrasno ulsko ytro sred izpastrenite s yhanni bilki poljani i jyjeneto na pchelite…. neverojatno zarejdane s energia i krasota za chala trydna sedmica napred.
A snimkite ti sa chal val6eben stih:)))
Pozdravi- Mina

От: enjoy6

40. – 05.07 22:39 – Страхотни, много красиви снимки! …

Страхотни, много красиви снимки!🙂

От: anially

41. – 05.07 23:18 – Благодаря, Мина – enjoy6!

Приятно ми е да споделям с човек, който е частица от тези красиви и наистина вълшебни места! Имах тази потребност, защото се препълних с емоция и красота, които настояваха да бъдат поднесени на колкото се може повече ценители.
Радвам се, че си тук!
Радвам се, че те има!
Усмивки за теб!:)))

От: esen

42. – 05.07 23:20 – Благодаря ти, anially!

И това е само съвсем мъничка част уловена красота!
Мястото е вълшебно и зареждащо!
Радвам се, че си тук!:) Усмивки!:)

От: esen

43. – 06.07 21:03 – Прекрасни снимки!

Била съм неведнъж на подобни места,България изобилства с такива,но най-страхотното е когато има с кого да ги споделиш!Благодаря ти!

От: diamant1965

44. – 06.07 22:31 – Наистина споделянето прави радостта двойна, а

споделената красота сякаш е многократно по-изящна!
Благодаря ти, diamant1965!:)

От: esen

45. – 09.07 18:28 – Всичко, е вълшебно…

Стихотворения … снимки – блика красота! :)))

От: fenix

46. – 10.07 17:06 – Благодаря ти, Феникс!

Погали душата ми и ми дари прекрасно настроение!
Усмивки за теб!:)))

От: esen

47. – 11.07 11:59 – Прекрасно е……..!!!🙂

Поздрав!🙂

От: doka

48. – 11.07 15:36 – Благодаря, doka!

Радвом се, че си тук!
Усмихнат и успешен ден за теб!:)))

От: esen

49. – 31.07 23:36 – Благодаря ти за тази красота, в к…

Благодаря ти за тази красота,
в която със снимките ни потопи
и до днес знам, че на света
сме в най-красивата страна, нали?

От: magjosnica

50. – 01.08 02:41 – Вълшебна, magjosnica!

В стиховете те намирам
как красотата ти съзираш!
И радваш моята душа
и я правиш по-красива и добра!
Благодаря ти, мила! Благодаря!:)))

От: esen

51. – 16.08 20:06 – младо вино

интересно е!!! Красиво!Невероятно!Нямам Думи!защо си сложила такова заглавие?Аз виното го свързвам с любовта шосле ще ти разкажа

От: trenirowka

52. – 16.08 20:38 – Тук смисъла е в опиянението…

Бях опиянена от красотата на това място и го свързах с това стихотворение. Вино и любов! Какво по-вълнуващо и опияняващо от това?!
Чакам разказа ти, Тренировка!:))

От: esen

53. – 17.08 07:09 – za]o winoto syrzwam s l\bowta

То не е точно разказ.Свързвам виното с любовта,защото и тя опива като виното и горчи като виното,защото любовта понякога боли аз ега няма да мога да ти кажавсичко,но влез в блога и прочети,произведението преди стана и неделчо.Там съм псала за любовта,приятелството и щастието.Поздрави и целувки

От: trenirowka

54. – 17.08 11:44 – Непременно ще прочета, trenirowka.

Тази жадувана, сладка, тръпчива и горчива любов! В нея е всичко. И все пак дано всечи я получи!
Поздрави и целувки за теб!:)

От: esen

септември 12, 2007 - Posted by | Uncategorized

Все още няма коментари.

Вашият коментар

