Поезия в есента

Моята есен

Рила

09.08 01:23 – На Рила

Величествена красота!

На Мусала

Додето погледът опира

все е върхове.

Достигат смело до небето –

път на богове.

Тук свиват си гнезда орлите

и вият ветрове.

И царството е на мечтите

на орлови криле.

Божествен Мусала се вплита

в алпийския пейзаж

и омагьосва ветровете

и верен им е страж.

Оглежда се във езерата

и бурите зове.

Да им посочи свободата –

смел път

             в небесните им домове.


А долу ни очакваше:
А долу ни очакваше...

Желая ви вълшебно лято със страхотни емоции!!!
Обичам ви, приятели!!!

Автор: esen Категория: Изкуство
Прочетен: 555 Коментари: 96

Коментари

1. – 09.08 02:16 – Прекрасни са…

Снимките…Благодаря ти Есен!

От: norass

2. – 09.08 02:24 – И аз благодаря, norass!

Приятно ми е, че сподели моята разходка!:)))

От: esen

3. – 09.08 08:01 – Благодаря ти!

Прекрасни снимки пак ни подари
вълшебни красоти отново ни разкри!
Огряни сме от слънчеви лъчи
от доброта, магия и мечти!

Където и да идеш в нашата Родина
ти намираш нещо ненагледно!
И разкриваш го пред всички ни мнозина
и в живота идва нещичко вълшебно!

Благодаря за всички красоти
магии, нежности, мечти!
Да бъдем заедно е тъй прекрасно
мечтано, слънчево богатство!

От: valchebnica

4. – 09.08 08:18 – Много съм ти задължена за приятните мигове в твоя блог!

Добро утро и да е добър денят ти!
Всеки път не мога да се наситя на мелодията на стиховете ти, а фотосите също са прекрасни и релаксиращи!
Бъди здрава и винаги с усмивка край нас!

От: avangardi

5. – 09.08 08:54 – Красота!

Красиви стихове за едно от най-хубавите кътчета на нашата родина!

От: sparhawk

6. – 09.08 09:09 – Материала побликуван от теб…………

показва, че си ценител на природната красота, в резултат на което ни правиш съпричастни.
Благодаря!🙂

От: tedimov

7. – 09.08 09:23 – 🙂

Страхотни са снимките, прииска ми се и аз да видя на живо тея места..:) И аз ти благодаря, мнооого усмивки!!:):):):):):):):)

От: milenkata

8. – 09.08 09:49 – Снимките са страхотни!:)))

А стиховете…..да се повтарям ли?!….:)))))
Усмихнато и щастливо лято и на теб!
Чакаме следващата стихосбирка!!!!Късно снощи обсъждахме това:)))
Поздрави!:))))

От: mmmmmmmmm

9. – 09.08 11:08 – ей красиво наистина))

Мерси! Много е забавен този бизнес с конете и мулетата…Направо нямам думи.Истинско приключение е да те повози магаренце.)))

От: viovioi

10. – 09.08 12:25 – Отвъд муса-ласко

Надмогнала над облаците грозни
любов-усмивка скътала за нас,
носи се волно из просторите ни родни:
там чудесата кълнат всеки час!

С обич

От: svoboda64

11. – 09.08 12:27 – Ех, Злате, отново

ми напълни душата както с мелодичните и волни стихове, които обикалят някъде високо във върховете, така и с невероятните гледки, които докосват нещо в мен самата и ме пренасят именно там, на местата, където ти идва да литнеш с орлите и да обгърнеш цялата тази красота, с която Господ ни е дарил🙂. Благодаря ти за чудесната разходка. А такива гледки разпалват човек да пожелава да ги види и наживо някой ден🙂.
Желая ти усмихнат ден мила!

От: zvezdichka

12. – 09.08 12:50 – Благодаря за разходката

Сигурно с кончетата е било вълшебно:)

От: ady

13. – 09.08 12:58 –

Вълшебство, за което не намирам думи…

Благодаря!🙂

От: inti

14. – 09.08 13:02 – ех, че е хубаво

Много ми е свидна и Рила, страхонто си я отразила

От: vily

15. – 09.08 13:30 – Страхотно изживяване…

Отново, и отново, и отново… ;)))

* Отражението на върха във водата, конете докоснати от слънчевите лъчи, цветята сред тревите е фото изкуство… Толкова красота на едно място!… :)))

От: evelin

16. – 09.08 16:52 – valchebnica, любима фея!

Да ви радвам тук копнея!
Да споделям красоти,
радост, щастие, мечти.

И се радвам, че ви има
не един, не двама, трима!
А с приятели добри
се раждат най-красивите мечти!

Благодаря ти, valchebnica!!!
Казвала ли съм ти скоро, че те обичам!
Прегръдки за теб!:)))

От: esen

17. – 09.08 16:53 – Много е красиво.🙂

С чудесен разказ в рими.
Завиждам ти за възможността да ходиш на разни места. При мен организацията куца нещо.

От: fiona

18. – 09.08 17:07 – Благодаря ти, avangardi!

Приятно е да споделиш, а още по-приятно е да видиш, че споделеното радва и други. Разходките ме зареждат, но още по-силно зареждат отзиви и коментари като твоя!
Усмивки за теб!:)))

От: esen

19. – 09.08 17:18 – Благодаря, sparhawk,

че беше с мен в това божествено кътче от красивата ни България!
Усмивки!:)

От: esen

20. – 09.08 17:21 – Наистина обичам природата, tedimov

и увеличавам насладата си като споделям с вас!
Радвам се, че си тук! Благодаря ти!:)))

От: esen

21. – 09.08 17:26 – Ами може и да си направим поход на блогъри

до връх Мусала, milenkata. Идеята е прекрасна, нали.
Благодаря ти!:)))
Поздрави и усмивки за теб!

От: esen

22. – 09.08 17:31 – 🙂

Благодаря за споделената красота!

От: dea72

23. – 09.08 17:47 – Благодаря ти, mmmmmmmmm!

Почти съм готова за две нови стихосбирки, но лятото не е най-подходящия сезон за издаване, че всички са в отпуск. Надявам се наесен да се похваля с нова книжка.
Радвам се, че сподели разходката ми!
Прегръдка!:)))

От: esen

24. – 09.08 17:59 – Благодаря, viovioi!

Винаги съм смятала за много романтично язденето на кон, пони, а дори и магаре или камила. Надявам се някога да ми се случи!
Аз съм удивена от снимката на конете с дъгите, защото и аз не зная как се получи без да съм я обработвала на фотошоп. Сякаш е някакво тайнствено сияние или вълшебство.
Радвам се, че си тук!
Усмивки!:)))

От: esen

25. – 09.08 18:03 – Муса-ласко;-)

Прекрасно си го казала, svoboda64!
Благодаря ти за стихчето! Дивната природа на Рила напълно го заслужава!
Вълшебна вечер ти желая!:)))

От: esen

26. – 09.08 18:09 – Развълнува ме, Звездичке!

И аз те почувствах до себе си в тази незабравима разходка до най-високи връх Мусала! Вдъхнах от красотата отново и полетях на крилете на орлите заедно с теб и всички приятели тук! Има нещо вълшебно и неповторимо там, което още сега ме зове да се връщам отново и отново!
Благодаря, че те има!
Прегръдки!:)))

От: esen

27. – 09.08 18:13 – И аз благодаря, ady!

Вълшебството беше навсякъде! Усещах го и във въздуха, в тревичките и цветята, в жужщите звуци, в летящите лястовици, в кристално-бистрата вода, в усмихнатото слънце, във всяко камъче и храстче.
Радвам се, че си тук! Усмивки за теб!:)

От: esen

28. – 09.08 18:15 – И дъхът ни спира, а думите сякаш са излишни!

Благодаря ти, inti! Усмивки за теб!:)))

От: esen

29. – 09.08 18:17 – Благодаря, vily!

За първи път бях в Рила, но вече ме тегли отново натам!
Приятно ми е да споделя с теб!:)))

От: esen

30. – 09.08 18:21 – Почувствала си красотата и неповторимостта

на изживяването като мен, evelin!
Благодаря ти за докосването!
А конете, обляни в лъчи мисля, че наистина са вълшебни! Появиха се като вълшебство и по същия начин се изгубиха… Снимката е изненада и за мен.
Хубава и усмихната вечер!:)

От: esen

31. – 09.08 18:36 – !!!:)

KRASAVICA-4AROVNICA-ZA6TO NE BQX I AZ TAM?:)

POZDRAV:)

От: deninosht

32. – 09.08 18:48 – Отново красота!:)

Разкошни снимки и стихче!
Радвам се за това,че може да се споделя…
Бих искала и аз да съм там…Някой ден пак ще отида…
Надявам се скоро…

От: melsun

33. – 09.08 20:11 – Ехааааааа!

Върховни снимки!А и стихчето е чудесно!Бях на Рила миналото лято и отново искам да съм там!Благодаря ти за този постинг!

От: diamant1965

34. – 09.08 20:20 – Благодаря ти, fiona!

И не ми завиждай, а кажи, че следващия път идваш и ти. Приятно ми е, че си тук и споделяме тази величествена красота!
Усмивки за теб!:)))

От: esen

35. – 09.08 20:22 – И аз благодаря, dea72!

За мен е удоволствие да споделям вълненията и насладата от красотата с теб!:)))

От: esen

36. – 09.08 20:26 – Толкова съжалявам, че не дойде и ти, Ден!

Но на следващото вълнуващо място може и да сме заедно!
Обичам те, приятелко!:)))

От: esen

37. – 09.08 20:30 – Ех, melsun,

аз сега се върнах и вече се надявам някой ден (ако може по-скоро) пак да съм там. Имам около 500 снимки и си мисля още колко красоти останаха не снимани. Планината е вечна, но дано ние сме живи и здрави да и се любуваме отново!
Усмихната вечер!:)))

От: esen

38. – 09.08 20:33 – Благодаря за емоцията, diamant1965!

Аз също вече мечтая за следващо изкачване на тази невероятна планина!
Усмивки за теб!:)))

От: esen

39. – 09.08 23:35 – красиво много красиво….

нека винаги бъде с теб….
усмивки

От: letisi

40. – 09.08 23:45 – Благодаря, letisi!

Надявам се да бъде!
Много усмивки!:)))

От: esen

41. – 10.08 08:03 – Благодаря

за страхотната емоция да се върна години назад в спомените си и съпреживея с Теб тези места.
Поздрави !

От: marty

42. – 10.08 11:09 – Ако можехме да се телепортираме…????

сигурно сега щях да съм вече на тези прекрасни места..
Усмивки !!

От: shaffi

43. – 10.08 11:55 – Красота!

🙂

От: koldgik

44. – 10.08 15:05 – EHHH

POPUTUVAH MUNI4KO S TEB…BLAGODARIA!

От: boboian4o

45. – 10.08 16:37 – Иха:-)

Златка, браво за чудесното стихче и за страхотния поход:-)

От: goran

46. – 10.08 21:05 – И аз благодаря, marty!

Благодаря ти за споделянето, за съпреживяването, за докосването, за емоцията! Благодаря ти за чудесния коментар!:)))

От: esen

47. – 10.08 21:09 – Да опитаме телепортиране в мислите и мечтите си, shaffi!

Радвам се, че си тук и споделяме!
Вълшебна и усмихната вечер за теб!:)))

От: esen

48. – 10.08 21:11 – Благодаря, koldgik!

Радвам се, че оцени красотата!
Усмивки за теб!:)))

От: esen

49. – 10.08 21:12 – Много ми е приятно да пътуваме заедно, boboian4o!

Удоволствието е мое! За теб прегръдки и усмивки!!!:)))

От: esen

50. – 10.08 21:15 – Благодаря ти, goran!

Истинско удоволствие е да споделя похода и снимките от него с теб!
Радвам се, че си тук! Хубава и усмихната вечер!

От: esen

51. – 10.08 23:39 – Отново секна ми дъха от таз нез…

Отново секна ми дъха
от таз неземна красота,
която ти си уловила –
призрачно красива Рила!
Снимките щом съзрях,
сякаш в приказка се озовах –
толкова е чисто и красиво,
но трябва да се види и наживо!

От: magjosnica

52. – 10.08 23:49 – Благодаря ти, magjosnica!

Да види жива красотата,
да се опие от езерата –
на всеки аз го пожелавам
и миг щастлив му подарявам!

И във зима и във лято
Рила прави ти сърце богато
със неземни красоти
сбъдва смелите мечти!

Омагьосват ме стихчетата ти, magjosnica! Радваш ме!
Поздрави и усмивки!:)))

От: esen

53. – 11.08 10:27 – 🙂

Разкошни са снимките!И стихчето е хубаво!

От: belle

54. – 11.08 17:41 – Рила

Валя дъжда. Навсякъде валя.
Бях мокър чак до кости – не отвътре.
Хербарий бях от есенни листа,
подгизнал бях, ала изпълнен с мъдрост.

Бях вкусил от студа и от страха.
Усетил бях прииждащата зима.
Аз търсих в планината топлина,
за да живея, тоест да ме има.

Над мене се изливаха води,
но планината беше ме пленила.
В краката ми се пенеха вълни,
душата ми се молеше на Рила,

великата вълшебна планина,
горяла, къпана, но оцеляла.
Аз гледах как приличаше дъжда
на някакво планинско наметало.

Блестеше само нейното Око,
видяло, че любов струи от мене.
Аз бях прашинка във дланта на Бог,
а Рила беше цялата зелена.

Валентин Йорданов

От: valiordanov

55. – 11.08 18:34 – Благодаря ти, belle!

Приятно ми е, че си тук!:)

От: esen

56. – 11.08 18:38 – Прекрасна е твоята Рила, valiordanov!

Благодаря ти за страхотния стих! Вече ще бъда твой ревностен читател!
При нас времето беше чудесно и дори под галещите лъчи на близкото слънце правих плаж. А тази красота ще остане завинаги в мен! :)))

От: esen

57. – 11.08 18:48 – Ти ме правиш щастлив

Рила е любимата ми планина…Майка ми е от село Самораново в подножието и , на 3 км от Дупница.Усещам я с всички пори тая Рила…Знам какво е…Радвам ти се като , че аз съм бил там …

От: valiordanov

58. – 11.08 18:55 – Изпълнена съм с вълшебството на Рила и зная,

че скоро няма да ми мине! От прекрасен край е майка ти! И аз вече те чувствам като да си бил там с мен и сега споделяме красотите и!
Благодаря ти, Валентин!:)))

От: esen

59. – 11.08 22:30 – рила

о колко красиво.четейки това и гледайки снимките аз исках да съм на Ваше място и да нмечтая за тази красота,която никога няма да видя

От: trenirowka

60. – 11.08 22:40 – Натъжи ме, trenirowka:((

Не казвай „никога“! Споделяйки с теб, аз се пренасям там на върха и мечтаем заедно! А тези върхове са непокорими, колкото и хората да се мислят за покорители. Нека се радваме на прекрасните спомени от там, които съм дарила на всички тук! А когато се срещнем с теб ще си мечтаем точно за тези вълшебни красоти, нали!

Усмихната събота вечер за теб!:)))

От: esen

61. – 12.08 08:58 – ай

красиво много красиво.Аз обичам да ми разказват и обичам да мечтая и ще си помечтая с тебе🙂

От: trenirowka

62. – 12.08 11:49 – Ей… на Мусала е върховно, красиво!

С една дума ВЕЛИКО. Ходих там с родителите ми… може би е било преди две години. Беше ясен, хубав и приятен ден…. Ден, който ще помня цял живот.

http://www.ourpeak.hit.bg – тук има малко от моите снимки от Мусала🙂 Поздрави, успя да ми върнеш красотата в сивия ден!

От: missing

63. – 13.08 12:02 – ама много щастие лъха от тия снимкли:))))))))

такъв да е животът ти-красота и усмивки:)поздрави:)

От: weasell

64. – 13.08 13:07 – :)))

Много благодаря за емоцията!

От: drona

65. – 13.08 18:11 – Важното е да се раждат мечти! Та нали затова са

и тези красиви снимки. А какво по-прекрасно от това да споделяме мечтите си!
Благодаря ти, че си тук, trenirowka! Коментарите ти винаги ме радват!:)))

От: esen

66. – 13.08 20:36 – !…

Разкошен постинг, скъпа Златна Есен!
Изключително наситен с красиви образи, думи и емоции… Идващи от най-чистия извор- сърцето- в него пазиш явно свидно кътче за любовта си към природата…
Отива ти- да си там, високо!… Над всичко дребнаво…

Благодаря ти за порцията красота и обич!

И ние те обичаме, приятелко!
Прегръдка! :-*

От: candysays

67. – 13.08 20:58 – И аз ти благодаря, missing!

Дари ми един поглед към Мусала от друг ъгъл. Прекрасни са и твоите снимки! А споделянето на преживяването е истинско вълшебство за зареждане с емоция и вдъхновение!
Радвам се, че си тук!:)))

От: esen

68. – 13.08 21:29 – Благодаря ти за красивото пожелание, weasell!

Щастлива съм, че отпих от тая красота и успях да я споделя! Преживяването е върховно!
Усмивки за теб!:)

От: esen

69. – 13.08 21:30 – И аз благодаря, drona!

Приятно ми е, че си тук и споделяме!:)))

От: esen

70. – 13.08 21:35 – Благодаря ти, candysays!

Щастлива съм, че мога да споделя тази величествена и невероятна красота с теб! Повтаряйки емоцията при споделянето, тя живее дълго в сърцето и му дава наслада, която зарежда и вдъхновява!
Радвам се, че си тук, Криси! Прегръдки за теб!{}{}{}

От: esen

71. – 13.08 22:40 – Привет на високопланинската фотомагьосница

Някои хора виждат върха със сърцето си и така го изкачват.

До нови срещи догодина в Стара планина!!! Имаме нужда от точното ти око:))) И от усмивката!

От: izvorche

72. – 13.08 22:57 – Благодаря ти, izvorche!

Щастлива съм, че видях, почувствах и запечатах за спомен тази неземна красота! Спечелила си ме вече като турист за Стара планина, за върховно изкарване по върховете!:))
Много, много усмивки за теб!!:)))

От: esen

73. – 14.08 06:15 – Изпитвам благородна завист към Вас!

Прекрасен постинг!

От: zari

74. – 14.08 10:09 – Zdravei

strahotni sa,4ak izku6ava6ti,4e 4ovek da si vzeme edna ranica i da tragne s teb na sledva6tata razhodka,kam porednata krasota na stranata ni.

От: bojank

75. – 14.08 11:51 – Толкова живот

има в стиховете ти и снимките ти!!! Благодаря и аз!
Още не съм бил на Мусала, но съм имал възможността да се насладя на красотите на Рила в Мальовишкия дял. Прекрасно е!!!

От: marchemence

76. – 14.08 12:15 – Благодаря, zari!

Радвам се, че сподели с мен това вълшебство!

От: esen

77. – 14.08 12:18 – За мен ще е удоволствие да споделиш следващата ми

разходка, bojank!
Благодаря ти, че си тук!:)))

От: esen

78. – 14.08 12:21 – Ех, аз не съм ходила в Мальовишкия дял, marchemence,

но се надявам, че и това ще ми се случи. Невероятна е Рила! Там всичко е стих и върхове!
Благодаря ти за хубавите думи и споделянето!
Радвам се, че си тук!:)))

От: esen

79. – 15.08 20:17 – 🙂

кончетааааа
🙂
и аз искам да яздя конче :):):):):)
Иначе доста хубави снимки си публикувала, браво🙂

От: darkanion

80. – 15.08 23:07 – Tam e prekrasno naistina!

Вълшебно лято и на теб

От: ugeen

81. – 15.08 23:08 – Благодаря, darkanion!

И си избери едно конче…
:)))

От: esen

82. – 15.08 23:09 – Благодаря, ugeen!

Вълшебно и незабравимо лято и за теб!
И много усмивки!:)))

От: esen

83. – 16.08 02:55 – Благодаря и аз

и много планини)) !😀

От: ugeen

84. – 16.08 18:19 – Сега е ред на морето, ugeen,

но преди това ме зове Родопа планина.
Благодаря за пожеланията! Усмивки!:)

От: esen

85. – 17.08 01:18 – oo, да ви се похваля

ще ходя на Родопите :):) дтугата седмица.. Най-после на „планина“. Никога не съм бил досега… на такава почивка..

От: thekeeper

86. – 17.08 01:27 – Прекрасна е Родопа планина!

Надявам се, че ще ви хареса!
И да не забравите фотоапарата! Ще чакаме отзиви и снимки!
Приятно изкарване!

Благодаря, thekeeper!

От: esen

87. – 17.08 01:55 – :):)

ъм, хубаво щеше да е , ако имахме цифров апарат, ама на!, нямаме си..🙂 Ама ще ходим с чинкини ми, а те имат камера… така че те ще снимат, а после ще ми пратят снимките😉 (ако ги изкарат, щото нещо не могат..) .
🙂 После заължително ще пиша… в блога си…

От: darkanion

88. – 17.08 02:15 – darkanion,

Има още една възможност – да дадеш лентата от фотоапарата да я сканират на дискета във фотото. Аз така архивирам старите си ленти, въпреки че ги имам в албуми. Услугата струва 3 лева.
Ще чакам с нетърпение снимките – твои или на чинкини ти! Нека бъде вълшебна и незабравима почивката ви!
Приятно изкарване!

От: esen

89. – 17.08 02:19 – :):)

ей, това е идея. 10х, esen, може би и това може да стане..
Благодаря и за пожеланието :):)

От: darkanion

90. – 17.08 02:22 – Нека ти е усмихнато

през цялата почивка и оставащото лято!:)))

От: esen

91. – 17.08 02:28 – :):):)

да ти се връща! тройно!!

От: darkanion

92. – 17.08 10:29 – :):):)

Благодаря ти!:)

От: esen

93. – 17.08 21:01 – 🙂

Ve4e sym ti fenka:) Pleni me tvoqt stil, na4inyt po koito predstavq6 krasivite ne6ta. Taka gi pravi6 o6te po krasivi. Blagodarq ti 4e te ima! I iskam da te popitam – izdava6 li tvorbite si ili moga da gi namerq samo tuk, v bloga ti?

От: justdenny393

94. – 19.08 23:10 – Благодаря, justdenny393!

Една такава оценка винаги амбицира за още по-добро представяне! Приятно ми е, че си тук и можем да споделяме красотата заедно!
Относно въпроса ти: Имам издадена книжка и в момента подготвям и втората си. За съжаление снимките няма да намерят място на страниците и.
За първата книжка може да разгледаш в блогрола ми №-ра 1 и 11.
Феновете ми са и мои приятели! Считай се за моя приятелка! Благодаря ти!:)))

От: esen

95. – 20.08 13:58 – 🙂

Разкошество е планината! Поразходих се с теб и си припомних колко е красива Рила.
ПОздрави, Злате!

От: martiniki

96. – 20.08 15:45 – Благодаря, Доре!

Вълшебна е тази разходка. Зарежда с емоции, вдъхновение и красота. В твоята компания ми е много, много приятно!
Поздрави и усмивки!:))

От: esen

септември 10, 2007 - Posted by | Uncategorized

Все още няма коментари.

Вашият коментар

