Поезия в есента

Моята есен

Замълчи

18.07 20:53 – Замълчи

Замълчи

Замълчи

Замълчи, замълчи замълчи,

че душата, притихнала слуша

как трепти песен в твойти гърди

и пияна от страст лъкатуши.

Замълчи! Остави да говорят

нежни пръсти в косите разплетени,

Жарки устни в наслада да спорят

всички мисли – от жажда пометени.

Замълчи! Остави да прескочи

луда тръпка във моето тяло.

И вулканът от страст заклокочил

да ни слее в жадувано цяло.

Замълчи! И се вслушай във грохота

на бушуваща лава във тебе.

И открил към сърцето ми прохода

притихни пак от мене обсебен.
Ето адрес, от който можете да си изтеглите песента на Мими Николова „Замълчи, замълчи“ и още българска музика от 60-те. Приятно слушане!
http://store2.data.bg/estrada/

 

Автор: esen Категория: Изкуство
Прочетен: 767 Коментари: 66
Последна промяна: 20.07 17:40

Коментари

1. – 18.07 21:13 – Замълчи, замълчи, замълчи…

„аз притварям очи и те слушам“….

*Песен си… :)))

От: evelin

2. – 18.07 21:17 – Благодаря ти, evelin!

Тази песен не беше ли:
„Говори, говори, говори
аз притварям очи и те слушам.
Вече минахме тъмни гори
и летим над морета и суша!“
Сега ще а потърся. Дано я има в нета.
Радвам се, че ми подсказа!:)))

От: esen

3. – 18.07 21:28 – Да… Елисавета Багряна…

Чудесен е стихът ти, esen…
Запях го, напомни ми песен! :)))

От: evelin

4. – 18.07 21:38 – Намерих стихът на Багряна:

УНЕС

Говори, говори, говори! –
аз притварям очи и те слушам:
– Ето, минахме сънни гори
и летим над морета и суша…

Вляво кървава вечер гори,
вдясно тъмни пожарища пушат.
Де ще стигнем, кога зазори?
Този път накъде лъкатуши?

Там ли, дато свободни ще бдим
и ще бъдем два пламъка слети,
и в нощта, сред безбройни звезди,
като двойна звезда ще засветим?

– Ти не знаеш? Аз също не знам –
но води ме, води ме натам!

Елисавета Багряна

Благодаря ти, Евелин! Как ми се иска да чуя твоята мелодия!…:)))

От: esen

5. – 18.07 22:00 – Hei, strahotna si

I mojata dy6a, pritihnala se zasly6a v prekrasnite stihove!
Blagodarja!
Bloga ti e velikolepen:)))

От: enjoy6

6. – 18.07 22:06 – Благодаря ти, enjoy6!

Високата ти оценка ми дава криле!
Ценя мнението ти и му се радвам!
Усмивки!:)))

От: esen

7. – 18.07 22:50 – нека вихрен е ритъмаът любовен на живота….

заедно с много усмивки и красота….

От: letisi

8. – 18.07 22:55 – Anna

Mnogo mi haresa !

От: 1anna

9. – 18.07 22:57 – Нека!

Благодаря ти, letisi!
Приятно ми е, че си тук!
Усмивки за теб!:)))

От: esen

10. – 18.07 22:59 – Благодаря ти, 1anna!

Радвам се, че си тук и хареса стиха ми!
Усмивки!:)))

От: esen

11. – 19.07 08:01 – ***

Замълчи! И се вслушай във грохота
на бушуваща лава във тебе.

Колко точно си го казала ….замълчи , да …

От: lara

12. – 19.07 09:07 – !:)

всички мисли – от жажда пометени.

……………..

поздрав!:)

От: deninosht

13. – 19.07 09:34 – о супер)))

И твоя също.Този стих на Багряна като го чета, по точно го чета пеейки песента на Б.Карадочева.Сливат се.Този стих и още няколко примера имаме в нашата естрада на такова сливане.Удивително!!Някой може ли да го чете като литератор, без да му звучи Богдана Карадочева?Някой може ли??)))Поздрави и лек ден))

От: viovioi

14. – 19.07 09:51 – Аз пък се сетих за друга песничка🙂

Мими Николова има една песен ‘Замълчи, замълчи’. Стара е, но е много хубава. Дони направи кавър преди 5 години😉 Намерете я, ако можете😉

От: locke

15. – 19.07 10:16 – Не преставаш да ме изненадваш,

толкова чувствено си го написала, че се потопих в „песента на сърцето“ и „всички мисли бяха от жажда пометени“ , ако ми позволиш да цитирам.
Благодаря ти. Невероятно усещане за хармония.
Хубав ден ти желая. Нина

От: ninaantonova

16. – 19.07 11:27 – Благодаря ти, lara!

Радвам се, че си тук! Усмивки!:)

От: esen

17. – 19.07 11:29 – …от жажда и утоляването й…

Насладата от близостта!
Благодаря ти, Ден!
Усмивки за теб!:)

От: esen

18. – 19.07 11:31 – Страхотен е коментарът ти, viovioi!

Зазвуча ми музика. И е прекрасно!
Благодаря ти! Усмихнат и успешен ден за теб!:)

От: esen

19. – 19.07 11:34 – Търсих песничките, но засега без успех:(

А така ми се искаше да ги чуя отново!
Благодаря ти, locke! Радвам се, че си тук!
Усмивки за теб!:)

Ето текста на песента на Мими Николова:

Замълчи, замълчи

Има думи по нявга излишни за нас,
има думи в сърцата ни скрити.
За какво ли да казваме всичко на глас,
щом са казали всичко очите?!

Замълчи, замълчи,
нима в наште очи
всички чакани думи ги няма!
Замълчи, замълчи,
виж в очите звучи
туй което с теб чувстваме двама!

Но мълчат и очите понявга дори,
щом останем сами под звездите.
Ах, тогаз не малчи- говори, говори
туй което не казват очите!

Говори, говори,
има думи добри,
малки думи със сила голяма!
Говори, говори,
замечтани дори
тези думи ги чакаме двама!
Говори, говори!

Намерих я и съм щастлива да я споделя!

От: esen

20. – 19.07 11:37 – Благодаря ти, Нина!

Ценя и се радвам на мнението ти!
Отново съм окрилена от високата ти оценка!
Благодаря! :)))
Усмихнат и успешен ден!:)

От: esen

21. – 19.07 11:58 – Това е живота ……………

всичко останало е едно голямо допълващо и окрасяващо с различни багри и измерения. И този който го чувства по горния начин живее истински. Всичко останало е без значение.
Tank’s!!!

От: tedimov

22. – 19.07 12:07 – чудно е

има усещания…

От: viki02

23. – 19.07 13:23 – Невероятен постинг!

Стих,картини и тая музика,която струи от тях….Невероятно красиво!Благодаря ти esen!

От: diamant1965

24. – 19.07 15:22 – Страхотно!

Невеoятна си! Както винаги.🙂
Поздрави!

От: fenix

25. – 19.07 15:53 – Благодаря ти, tedimov!

И трябва да замълчим, за да чуем важни неща, които неминуемо ще пропуснем в говоренето…
Радвам се , че си тук! Хубав ден!:)))

От: esen

26. – 19.07 15:55 – Благодаря ти, Вики!

Винаги ми е приятно да споделям с теб!
Усмихнат ден!:)))

От: esen

27. – 19.07 15:59 – Знаеш ли, diamant1965,

бях приготвила няколко много нежни клипа към този постинг, но прибавяйки ги установих, че просто заглушават това, което трябва да чуем при замълчаването и се отказах от тях…
Благодаря ти, че чу музиката, която ми прозвуча още преди раждането на стиха!
Усмихнат и успешен ден!:)))

От: esen

28. – 19.07 16:00 – fenix,

Радваш ме както винаги!
Благодаря ти, че си тук!
Усмивки за теб!:)))

От: esen

29. – 19.07 17:02 – Работи асоцативното мислене

на твоите читатели:))
Честно казано и аз за това се сетих четейки!:)))
Хареса ми стихотворението!
Поздрав за това!:)))

От: mmmmmmmmm

30. – 19.07 17:07 – Благодаря ти, еМ!

Стихчето е още съвсем пресно и се надявам като отлежи и се върна към него да го направя по-добро.
Радвам се, че си тук и споделям с теб!
Усмихнат, успешен и спокоен ден!:)))
Поздрави!:)))

От: esen

31. – 19.07 19:36 – след толкова хубави думи…

… да добавя и аз малко🙂 Да е каже, че е страхотно, ще е малко. Така че ще замълча в знак на одобрение и възхвала….🙂 Поздрави

От: missing

32. – 19.07 22:42 – Благодаря ти, missing!

След такава възхвала се присъединявам към замълчаването:)))
Радвам се, че си тук! Приятно ми е да споделям с теб!
Хубава и усмихната лятна вечер!:)))

От: esen

33. – 20.07 12:46 – Замълчи!

Нека говори сърцето!:))

Много ми хареса!:)

От: melsun

34. – 20.07 13:21 – Наистина ми хареса. Не са нужни п…

Наистина ми хареса.Не са нужни повече думи.Наистина.

От: svetlan

35. – 20.07 13:32 – Благодяря, melsun!

Нека повече слушаме сърцето и се доверяваме на красноречието му!
Поздрави и усмивки за теб!:)))

От: esen

36. – 20.07 13:49 – Благодаря, svetlan!

Приятно ми е да го чуя от теб!
Хубав и успешен ден!:)

От: esen

37. – 20.07 17:17 – „Тишина, тишина, тишина, само тя ми остана след теб…“

Мълчиш, цял от тишината обсебен,
знам, че не спиш, вълната навън
се разбива в брега безлюден…

Аз също не спя, притихнала на твоето рамо,
усещам как в тишината ме гледаш,
харесва ми как дъждът ромоли да слушам само…

Страстта в тишината удавена,
притаена се гуши при нас,
една целувка обичана
дълго ще говори вместо нас…

От: qbylkovcvqt

38. – 20.07 21:23 – Прекрасно е!

И сама се учудвам колко много неща се казват с мълчание.

Благодаря ти, за чудесното стихотворение, qbylkovcvqt! Много любов ти желая!:)

От: esen

39. – 21.07 12:09 – Вълшебно както винаги!

Останала без думи в този миг
незнам какво ли мога да ти кажа!
Безкрайно е божествен този стих
той днес за всичко ми разказа!

От: valchebnica

40. – 21.07 12:51 – Вълшебна Вълшебнице!!!!!

Благодаря ти, че те има!
Прекрасно ми е до сълзи!!!
Прегръдки!:)))

От: esen

41. – 21.07 14:04 – есен,

мълча… и слушам…
мълчейки, слушам нежния ромон на дъжда и сладкото чуруликане на птичките от картините – в унисон с твоя стих!
Целувам те!

От: furiika

42. – 21.07 17:43 – Благодаря ти, furiika!

Заслушах се и бях с теб при ромона на дъжда и чудната песен на птичките. Приятно ми е да споделям с теб. Радвам се, че те има!!!
Целувки!:)*

От: esen

43. – 22.07 13:52 – благодаря,

esen!
)*

От: floraevolve

44. – 22.07 18:10 – И аз благодаря, floraevolve!

Приятно ми е, че си тук!
Усмихнат и спокоен ден!:)))

От: esen

45. – 23.07 16:15 – Nikoga neprestavai da ni radva6 s …

Nikoga neprestavai da ni radva6 s snimki i stihove,tova e darba koqto te pravi 6tastliva.

От: bojank

46. – 23.07 16:55 – Всичко

Всичко написано от теб стигна до мен!
Благодаря!

От: wishful

47. – 23.07 21:12 – Благодаря ти, bojank!

За мен е удоволствие да споделям с вас!
Радвам се, че ти е харесало споделеното!:))

От: esen

48. – 23.07 21:13 – Благодаря ти за докосването, wishful!

За мен е истинско удоволствие!
Радвам се, че си тук!:)))

От: esen

49. – 23.07 22:14 – Много..

Чудесно стихотворение!

От: bobsun123

50. – 23.07 22:19 – Благодаря ти, bobsun123!

Радвам се, че хареса!

От: esen

51. – 24.07 10:48 – :))))))))

„Замълчи! Остави да прескочи

луда тръпка във моето тяло.

И вулканът от страст заклокочил

да ни слее в жадувано цяло.“
ти си просто страхотна:)поздрави:)

От: weasell

52. – 24.07 12:42 – Чудесен стих !Поздрави!

Чудесен стих !Поздрави!

От: mery67

53. – 24.07 12:54 – Благодаря ти, weasell!

Високата оценка ме кара да се старая още повече.
Радвам се, че си тук! Усмивки за теб!:)

От: esen

54. – 24.07 12:55 – Благодаря, mery67!

Радвам се, че си тук и хареса!
Поздрави и усмивки за теб!:)

От: esen

55. – 24.07 13:00 – Миличка,

а видя ли какъв стих ми подариха на мен?
Обжавам поезията и винаги се вълнувам когато чета стихове!
А на твоите се вълнувам двойно!
Прегръдки!

От: furiika

56. – 24.07 13:14 – Видях стиха, мила!

Прекрасен е! И е толкова вълнуващо да ти посветят стих. Радвам се с теб! Чудесна си и заслужаваш най-красивите стихове! Благодаря, че те има!
Прегръдки за теб, furiika!

От: esen

57. – 26.07 13:41 – Супер е!

Много е хубаво!

От: val306

58. – 26.07 14:53 – Възхищение

Стиха ти е прекрасен и отново
успя да ме омагьоса той,
би стопил и сърце от олово
и не би му дал и миг покой!

Възхищавам се на теб, да знаеш,
на таланта ти чудесен,
умееш от думи да изваеш,
стих, от който да се ражда песен!

От: magjosnica

59. – 26.07 15:16 – Благодаря, val306!

Приятно ми е, че споделих с теб!:))

От: esen

60. – 26.07 15:20 – Благодаря, Магьосница!

С вълшебни думи ме погали
и вдъхновението ми разпали.
Благодаря ти за словата!
С тях вече вярвам в чудесата!:)))

От: esen

61. – 02.08 00:18 – Пламенна жарава

в душите влюбени разпалва любовта🙂.
Много жар и плам има в стиха ти Злате!

От: zvezdichka

62. – 02.08 14:53 – Браво, но

можеш и по-добре

От: rra

63. – 15.08 15:39 – замълчи

аз сама стоя сега в тишина и слушам шепотът на любовта единствена в света

От: trenirowka

64. – 15.08 19:20 – Ех, любов, любов!

Най-прекрасна е мечтата за любов и влюбеността!
На влюбените е присъщо усамотението.
Бъди обичана!:)

От: esen

65. – 16.08 07:23 – 🙂

благодаря за пожеланиви есен.Многго е хубаво.Хаересва ми малко ми се пожелава това

От: trenirowka

66. – 16.08 17:49 – Усмивки за теб, trenirowka!

И сбъднати мечти и надежди!:))
Много, много любов!:)

От: esen

септември 10, 2007 - Posted by | Uncategorized

Все още няма коментари.

Вашият коментар

