Поезия в есента

Моята есен

С аромата на лято

 31.08 23:06 – Златно море

С аромата на лято

Мирис на лято,

соленият вкус на вълни.

Време богато –

морски бриз гали скали.

Целувка солена,

откраднат миг суета.

Обич родена

и отлетяла с нощта.

Крилете на чайка,

лодка със вятър в платна.

Колко е сладка

таз песъчинка – страстта!

Отлитащи щъркели

с полет красят синева.

Ех, лятото свърши ли?

Остави ли ни солта?

Прелитащи гларуси

и бяла от стих тишина.

Милувка солена

открадва частица скала.

Какво ли е времето

безвремие щом е света

Гордо скроена,

а плаща със пясък страстта.


До следващото прекрасно лято!

Прекрасно лято ви желая!

Автор: esen Категория: Изкуство
Прочетен: 256 Коментари: 56

Коментари

1. – 31.08 23:11 – Прекрасни снимки. . . ! Имах усещ…

Прекрасни снимки…! Имах усещането, че се къпя в морките вълни… Таз година като няма да ходя на море, поне сега благодарение на теб се посплакнах!
Мерси за което! А стиховете – ти си знаеш! И аз не се съмнявах, когато отиваше на почивката, че ще се върнеш заредена с нови и красиви стихове!
Лека и ведра! :)))))))))

От: feminaslim2007

2. – 01.09 01:37 – Благодаря ти, feminaslim2007!

Ако знаеш още колко много снимки имам…
Но съм решила да публикувам няколко постинга с моето златно море, където се насладих на най-красивите залези. А водата през повечето време беше кристална и се виждаха рибките по дъното. Не бях ходила две години на море, но тези няколко дни ме заредиха до следващото лято.

Благодаря ти, че си тук!
Лека и спокойна нощ!:)))

От: esen

3. – 01.09 06:35 – Защо си тъжна, че лятото свършва…

Защо си тъжна, че лятото свършва?Нали си есен!
Поздрави за прекраснотиите…

От: valiordanov

4. – 01.09 09:40 – На есен с песен, заредени от лятото…

Благодаря ти, valiordanov!
Това страхотно море така ме зареди, че сега мога да посрещна и най-лютата зима с усмивка. А есента е сезонът, който най-много ме вдъхновява да пиша.
Желая любов и вдъхновение и на теб!
Поздрави!:)

От: esen

5. – 01.09 09:51 – да наистина!

Радвам се че си толкова усмихната и щастлива преди всичко. А снимките са чудесен отпечатък на моментното ти настроение))Супер!

От: viovioi

Изтрий

6. – 01.09 09:54 – Стремих се да заснема красотата около мен, която ме зареждаше.

Дано съм успяла.
Благодаря ти, viovioi! Много щастливи усмивки ти желая!

От: esen

7. – 01.09 10:07 – време богато…

Благодаря ти Есен,
много точно си пресъздала лятното чувството- то е и мое и снимките са чудесни:)))
Много се радвам, че мога да споделям с теб красотата на ежедневието и изживяванията!
Пожелавам ти още по-прекрасна и щастлива есен и много вдъхновение и усмивки:)))

От: enjoy6

8. – 01.09 10:09 – EL

Залезът е просто разкошен!Прекрасен завършек на чудесният ти пост.Поздрави Златоносна! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

От: elineli

9. – 01.09 10:13 – Благодаря ти, enjoy6!

Когато наблюдавах как нежно вълните галят и целуват скалите, а те в отговор и споделеност им даряват песъчинки, които застилат прекрасните плажове, ми хрумна това стихче, което е още съвсем пресно и може би недоизпипано. Но то извираше в душата и и бушуваше като бурното море, затова го споделих.
Прекрасно е да споделям с теб!
Благодаря, че те има! Усмивки и топла приятелска прегръдка за теб!:)))

От: esen

10. – 01.09 10:16 – Благодаря, elineli!

Видях най-красите залези! И всеки ден бяха различни, дори всяка минута. Снимах, снимах, докато слънцето се скрие, а след това снимах оранжево-виолетовото му отражение в морето! Великолепие!!!
Радвам се, че си тук!
Поздрави и усмивки за теб!:)))))

От: esen

11. – 01.09 10:20 – Красиви снимки…

красиво лято…
жалко,че свършва…
Поздрави!!!

От: arashi

12. – 01.09 10:23 – Ще запазим лятото в душата си! До другото,

което може да е още по-красиво.
Поздрави и горещи летни усмивки за теб, arash!i

От: esen

13. – 01.09 10:47 – BLAGORODNO

ti zavijdam;).mnogo hubavi snimki,a ti izglejda6 naistina 6tastliva;)))

От: boboian4o

14. – 01.09 10:49 – Благодаря, boboian4o!

Беше красиво и навън и вътре в душата! Предполагам, че е отражение както залеза:)))))
Усмивки за теб!:)))

От: esen

15. – 01.09 10:52 – Благодаря ти Есен

Тапла приятелска прегръдка и за теб:)))
M.

От: enjoy6

16. – 01.09 12:29 – Благодаря ти!

Красиво лято с грейнали очи
усмивки и слънца ти подари!
Прекрасно лято с мирис на море
и слънчеви прекрасни часове!

И песента на морските вълни,
и тихата, среднощната соната….
Солени пръски галят твоите очи
и твоята душа е най-благата!

Хей Слънце, така ще те наричам вече, защото тези снимки наистина са вълшебни!
Солени целувки от морето на Варна!

От: valchebnica

17. – 01.09 13:16 – Хех

и аз искам на конче:))

От: ady

18. – 01.09 13:44 – прекрасно

страхотни снимки! и, надявам се, страхотни спомени! да те топлят като захладнее🙂
аз се радвам, че никога не се разделям с морето. във всеки сезон е незабравимо…

От: forestlove

19. – 01.09 14:02 – 🙂

красиви снимки, красиви мигове, красиво лято…. но всичко свъщва толкова неусетно както е и започнало. Поздрави за всичко – стихчето, снимките, лятото, морето. Дано хубавото настоение от топлите месеци те съпътства и в студените (които се надявам да не са чак толкова студени😉 ).Усмивки!!!!!!

п.п. Яздиш кон! Обичам това животно, но добре, че при последното си качване имах каска. Жребецът си каза думата, а после, на пук на моето отчаяние, се изплези😉

От: missing

20. – 01.09 16:17 – Усмивки за теб enjoy6 – М.

Бъди обичана винаги!:)))

От: esen

21. – 01.09 16:21 – :)))

Лелей, колко си почерняла – нали трябва да си златиста есен, защо не се пазиш, а? :РрР

Прегръдки и усмивки! ;)**

От: comfy

22. – 01.09 16:22 – valchebnica

Приятелко вълшебна!
Като слънцето потребна.
Дари ми пак с прекрасен стих
и този ден е още по-красив!

Благодаря ти, Милена!
Благодаря, че те има и си ми толкова близка по душа! Целувки за теб!:)))

От: esen

23. – 01.09 16:28 – Ще те водя на кончето следващия път, ady:)))))))

Имам си още едно и ще го споделя в следващия постинг за морето. Но ще намеря и за теб непременно.
Усмивки! Много, много усмивки!:)))

От: esen

24. – 01.09 16:33 – Наистина е златно!

Много красиви снимки, Злате – изглеждаш щастлива!

От: martiniki

25. – 01.09 16:33 – Благодаря ти, forestlove!

Прекрасно е морето във всички сезони. Имам си и аз целогодишни спомени от Варна и морето. 4 години беше пейзажа, който виждах от прозореца със събуждането си. Живеех точно до Двореца на спорта и културата. Беше невероятно! Благодаря, че ме върна в студентските ми години!
Поздрави и слънчеви усмивки за теб!:)))

От: esen

26. – 01.09 16:40 – Благодаря за усмивките и красотата, missing!

За първи път се качвам на кон. Но много ми хареса. И съжалявам, че нямам сника под него, където отидох като слизах:))))))))))))))) За мен беше вълнуващо преживяване, което повече няма да пропущам, когато имам тази възможност.
Радвам се, че си тук! И ми беше толкова приятно да споделя с теб!
Поздрави и слънчеви усмивки от морето, лятото и мен!:)))

От: esen

27. – 01.09 16:44 – Пазих се Кирил и до есента ще съм пак златиста:))))))))))

И да знаеш, че някои снимки се наложи да ги изсветля, че слънцето, което беше в мен и зад мен така блестеше, че при намаляването размера на снимката се виждаше само силует. А залезите на морето са най-прекрасното нещо, което съм виждала.
Най-лъчезарните усмивки и топли прегръдки за теб!:)

От: esen

28. – 01.09 16:48 – martiniki

Благодаря ти, Доре! Залезът наистина посипване морето със злато. А аз снимах слънцето, докато се изгуби, а и след това отражението на периферните лъчи във водата. Наистина невероятно красиво! Но ти знаеш, защото си израснала с това.
Благодаря, че те има!:)
Целувки!:)

От: esen

29. – 01.09 17:46 – :)))

Разкош!!!
Бъди си винаги такава, усмихната!🙂

От: pti

30. – 01.09 17:48 – Благодаря, pti!

Нека ти е уютно и разкошно винаги!
Бъди обичана! Много, много усмивки!:)))

От: esen

31. – 01.09 19:52 – Много свежо се почувствах! Благ…

Много свежо се почувствах! Благодаря за постинга!

От: charlie

32. – 01.09 19:54 – mila esen

колко е красиво в поморие или приморско.Как изкара там?Стихотворението е много хубаво,но наистина защо си тъжна че лятото сииотива?То не си отива,защото спомена за хубавите летни дни остава,а следващото лято ще бъде по-хубаво.Целувам те есен

От: trenirowka

33. – 01.09 22:09 – Морето е така красиво, че веднъж …

Морето е така красиво,
че веднъж погледнеш ли го ти,
сърцето ти е тъй щастливо,
като чайка то ще полети!

Но лятото горещо си отива,
понесло спомените цветни,
а морето тъгата ми отмива,
сбрало в себе си мечтите летни.

Довиждане, слънчево, красиво лято –
изпращам те с тъжна песен,
сърцето ми с теб е по-богато,
готово да посрещне златна есен!

От: magjosnica

34. – 01.09 22:38 – летни бисери които ще ни греят през зимта…

много усмивки и красота ти пожелавам:))))))))))))))

От: letisi

35. – 02.09 01:21 – И аз благодаря, charlie!

Радвам се че си тук! Удоволствие е да споделям с теб!:)))

От: esen

36. – 02.09 01:44 – Душата ти е стих!

Отива си най-хубавото лято
изпълнило ни с трепети и срещи.
След него става по-богато –
изпълва ни любов гореща.

Благодаря ти, magjosnica! Винаги ме изненадваш с прекрасно стихче-коментар и ме караш да се чувствам прекрасно! Оставяш ме без думи да изразя удоволствието да споделям с теб стиховете и преживяванията си. Благодаря!
Много, много усмивки и прегръдки за теб!:)))

От: esen

37. – 02.09 01:50 – Всяко лято е неповторимо, trenirowka…

И това винаги ни кара да тъгуваме по отлетялото ято и върналата се в морето вълна… Ех, винаги има следващи ята и поредната вълна се разбива в брега, но само малките песъчинки напомнят за отминалите дни като изронени спомени.
А може би тъгата е, за да запали мечтите и надеждите и да оценим следващите по-красиви и вълнуващи лета…
Благодаря ти, че си тук! Благодаря, че те има!
Слънчеви и лъчезарни усмивки за теб! И най-топлите приятелски прегръдки и целувки!:)))

От: esen

38. – 02.09 01:53 – Благодаря, letisi!

Нека е топличко отвътре в душите ни!
Прегръдки и усмивки за теб!:)))

От: esen

39. – 02.09 05:24 – Морето е несравним вълшебник:)

Като морско чедо, толкова пълно разбирам тръпката, която си отразила в думи и образи. Морето дава неподозирано усещане за сливане с туптежа на вселената –
чрез приливно-отливните вълни,
синхронизирани с ритъма на собственото ни сърце, копнеещо за едно малко чудо – всеки ден.
Чудото на тайнството, наречено живот …
Красив постинг, отразяващ красива душевност…

От: temenuga

40. – 02.09 09:06 – Златно море, златен пясък, златен стих,

всичко е златно, като самата теб!
Завидях ти за огромния сладолед! :))
Целувки, мила!

От: furiika

41. – 02.09 12:09 – Много хубави снимки,

а първата – най🙂
Наистина „златно море“!
Радвам се, че си изкарала страхотно! Нека съхранените прекрасни спомени от лятото се превъплатят в нови нежни стихове!
Поздрави!

От: teachme

42. – 02.09 16:30 – пак дойдох да видя)))

Супер верно…ама ти ходиш къде ходиш все някое муленце намираш)))))

От: viovioi

43. – 02.09 16:45 – Бих добавила вълнуващ и силен коментар, temenuga!

Прекрасно описваш морето и чувствата, които то предизвиква! Верно, истинско, безбрежно-вечно!
Благодаря ти за този толкова стойностен коментар, който ме потопи в ритъма на морето-живот!
Поздрави и усмивки!:)))

От: esen

44. – 02.09 16:49 – Златен поздрав за теб, furiika!

И най-големия и вкусен сладолед! Има още толкова златни моменти, които засега не намериха място тук, но времето е пред нас, а спомените са за него.
Целувки за теб!:)))

От: esen

45. – 02.09 16:53 – Прекрасно пожелание, teachme! Благодаря ти!

А стиховете са като спомените на мечтите…
Надявам се да съм се заредила с достатъчно вдъхновение, което есента да отприщи, защото точно това е в основата на избора ми на ник.
Поздрави и усмивки за теб!:)))

От: esen

46. – 02.09 16:59 – Винаги идвай, viovioi, защото ми е много, много приятно!

Само „муленцето“:(… Аз съм със самочувствието, че е АТ! Но догодина непременно ще потърся кончето и ще го попитам какво е неговото самочувствие:)))))))))) А там имаше и понита, но аз избрах големия кон:)(:
Усмивки за теб!:)))

От: esen

47. – 02.09 22:28 – 🙂 ъм,

може да си писала, есен, в коментарите, или преди време, в някой друг постиг, или аз не съм прочел, но неразбрал/незапомнил, та затова те питам: къде🙂 си на море, в кой град/село? :):)

От: darkanion

48. – 02.09 23:12 – На Поморие, darkanion!

А ти къде беше?:)

От: esen

49. – 02.09 23:24 – най-хубавото нещо е морето…

обичам го…

От: sparhawk

50. – 02.09 23:50 – Вълшебно и незабравимо!

И аз обичам това невероятно вълшбство наречено МОРЕ!
Благодаря ти, sparhawk! Приятно ми е, че си тук!:)))

От: esen

51. – 03.09 21:59 – Ех, лято…

По това време на годината винаги ми става малко тъжно за отминаващото лято, усетих тази тъга и в твоето стихче…А снимките…Чудесни са! Особено последната със залеза е върхът! Поздрави!

От: diamant1965

52. – 03.09 22:05 – Видях най-красивите залези в живота ми!

Нещо невероятно и божествено! Сякаш слъцето отиваше в дома си, завиваше се да спи и само сиянието на ореолът му се отразяваше във вълните…
Но след всеки залез има и красив изгрев, а след отминалото лято има следващо още по-вълнуващо и приказно. Нека се радваме на това, което ще преживеем и видим през краткия си земен път!
Радвам се, че си тук, diamant1965! Толкова е приятно да споделям с теб!:)))
Поздрави и усмивки!:)))

От: esen

53. – 03.09 22:12 – Обичам го това море!

Разкошни снимки(особено онази със залеза:))Разкошно морско стихче!Качила си се и на конче?:))
Това е една от мечтите ми-да яздя кон,но още не съм събрала смелост.Някога…може би…
Убедила съм се вече в зареждащата сила на морето!:)Личи и в твоите очи!:)

От: melsun

54. – 04.09 13:48 – Благодаря ти за емоционалния коментар, melsun!

Върна ми емоцията и вдъхновението от чудесната лятна почивка! А кончето ще го потърсим и другата година, защото и аз го искааам!!! Желая ти да имаш своя кон и морски вълнения и вълни!
Любов ти желая! И много, много усмивки!:)))

От: esen

55. – 05.09 08:55 – Умееш да ни превъзнасяш ………………..

на иначе спокойни и божествени места. Имах чувството, че съм там само водата от пейзажите да се беше раздвижила🙂
Лек, спокоен и вълнуващ ден от мен!

От: tedimov

56. – 05.09 14:31 – Благодаря, tedimov!

Когато споделя емоцията си с приятели, се зареждам отново с положителната енергия, която ми е дало красивото място, което съм посетила. И след коментари като твоя дори усещам движението на морската вода и леките вълни в залива! Дори сетивата ми виждат как залезът позлатява косите ми…
Приказен и незабравим ден за теб!:)))

От: esen

септември 9, 2007 - Posted by | Uncategorized

Все още няма коментари.

Вашият коментар

